| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juli 2003
| hela, Ik had op overdose 2 window kitjes gekocht 1tje voor de chieftec midi tower met zon gare ronding rond het handvat ik dus ff gedremeld etc.. stuk is er uit alleen nu krijg ik die @*(#$$*($*(# #(*$*($ strip er niet in hoe krijg ik die er in heb zeker al een half uur zitte probere om met de grote opening naar bove ( voor locking strip) en kleine voor paneel en grote voor plexi het in elkaar te fixxe het lukt gewoon niet >D help me !! ModEdit: Ik heb even je topic titel veranderd, en ik wil je ook even verwijzen naar het volgende Linkje want "zitte probere bove en fixxe" is niet echt lekker om te lezen (of je N knopje is kapot :P) en als je even de FAQ had doorgelezen dan zag je Dit mooie linkje staan. genaamd Window Plaatsen ? Tnx Resetter |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| hmmjah, tis misschien niet iets waarj e nu echt wat aan hebt, maar er zijn van die speciale tooltjes opde markt waarmee je zo'n strip er in een vloek en een zucht inhebt, maar waar, hoe, wie en wat, dat moet je mij nie vragen.... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 juli 2003
| Citaat:
Daarom dacht ik om hier te posten. Maar niemand heeft volgens mij de oplossing. Woont iemand in tilburg ? dat ik de spulletjes naar jou kan brengen en dat jij het ff in orde maakt , krijg je 5 euro voor :P | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: tilburg
| ik kom wel uit tilburg maar k heb ook absoluut geen ervaring met raamrubber, dus daar hep je nix aan :P maar knoop een touwtje er aan wat het rubber naar beneden trekt zoals PO zegt zou moeten werken Of doe alleen de onderkant, zet daar alvast window in en doe dan bovenkant oid
__________________ all your MSN are belong to meeeeee so ad meh to ur eMeSeN |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| taouwtje werkte ook zeer goed voor mijn autoraampje....
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraag > Geluid na case window? | binarydrugs | Casemod Junkies | 8 | 28-07-2007 22:02 |
| Probleem met NZXT Lexa Case | attieboy | Hardware Junkies | 1 | 14-04-2007 15:53 |
| window in case - eerste mod | KevinM | Casemod Junkies | 9 | 24-08-2006 22:55 |
| Dell pc heb ik een ac ryan case clear gebouwt power probleem | zergmutand | Elektronica Junkies | 7 | 12-02-2005 15:50 |
| Case & Window Etches | SaddY | Shop Junkies | 15 | 18-04-2003 08:03 |