| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Apeldoorn
| Ejz, Nah hier mijn eerste Casemod, alleen het raampje plus de verlichting een zielig 10cm CCFL'tje ;( Moet nog eff een 30 Cm kopen, plus wat ander Blauwe Casefans etc. Had eerst voor de zekerheid de tekening die ik had uigeprint op triplex geplakt en met de deco. uigezaagt, netjes gevijlt en zow. Zag er perfect uit dus heb ik het triplex voorbeeld op de zeikant van me kast geschroeft ( Vaders ID ) met boutjes en moertjes. En aan de slag gegaan met de deco! Ging niet echt lekker omdat telkens het zaagje eruit viel :| Wordt je echt shaggie van plus nog de klote hitte erbij ( Maar stukje voor stukje ging het wel! En uiteindelijk eff vijl plus fijn schuurpapier erlang en hoppa! hij was klaar Toen stukje PlexiGlas erachter gezet en eff schoongemaakt. En dit is het resultaat Zelf vindt ik hem echt stoer :PComments etc welcome ![]() --UPDATE----UPDATE------UPDATE------UPDATE----UPDATE------- Ejz, daar ben ik weer, met een nieuw gatjes Hehe, nu aan deandere kant een gat gezaagt, een beest en deze keer is het een Tijger! Het Verhaal Aan de andere kant wou ik ook al een beest en het is dus een Tijger geworden. Via google gezocht, en zag ik alleen een klein plaatje ongeveer 300 bij 200 d8 ik. Dus met FlashMX overgetrokken en geexporteert als een .AI bestand Vector dus Met Photoshophet over 2 a4's verdeelt en uitgeprint. Eerst maakte ik weer een voorbeeld, vind ik zelf fijn kan je ongeveer kijken hoe het eruit gaat komen te zien Plus je kanhem als een soort gelijder gebruiken. Hier het voorbeeld wat ik dus eerst had uigezaagt. En netjes had gevijlt. Hier al het vorm op het Alu. plaat vast gezet met moertjes en boutjes. Hier was ik al een eind, wou ondertussen nog foto's maken maar ik was gewoon zo dus bezig, dat ik er gewoon door heen jaagde ![]() Hier had ik alles eral uit en hoefde dus nog alleen maar netjes te vijlen en schuuren. Hier al helemaal netjes gevijlt en geschuurt nu nog alleen de plexiglas erachter te zetten en hij was klaar ![]() Hier dus het eind resultaat, ok, ok, niet echt standaart aan de reachterkant, maar het is ook nog niet af! Er komt nog wat achter zowiezo een blauw CCFL en nog wat, maar doet er nu niet echt toe. Comments Welcome! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| lekker strak en zelfgemaakt. Goed decowerk mooi window ! Kunnen al die lasersutters nog wat van leren >/
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| Nice window , strak gemaakt ziet er erg goed uit :P
__________________ .................................................. ..... nooit geen koolance meer ............ .................................................. .... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Strak gedaan, ook een mooie vorm, erg geslaagd!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| leuk gedaan. Wel handig als je precies je logo/plaatje/tekst whatever over wil zetten. Slim nagedacht.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |