| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Hallo allemaal, Ik ben hier dus echt net nieuw op dit forum en heb al bijna mijn gehele casemod achter de rug maar wou jullie toch alvast een beetje mee laten genieten. ik heb eigenlijk alleen de foto's van er na omdat mijn vriendin ze perongeluk van mijn camera had verwijderd. >D ik kan dus al wel een klein fototje laten zien maar de uiteindelijke foto's moeten nog komen. voor alle onderdelen kijk je maar hier de andere foto's volgen binnenkort. ik hoop dat je er wat aan vind omdat ik nog helemaal geen ervaren casemodder ben (dit is mijn 1e) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2003 Locatie: nijmegen
| Ziet er idd mooi uit kom maar snel met de rest van de pics :P :P
__________________ .................................................. ..... nooit geen koolance meer ............ .................................................. .... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zo das mooi gedaan, lekker strakke rand voor je window, die ten minste een andere vorm heeft dan rond of rechthoekig.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| mooi kruisje ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik zie hem gewoon en ik dacht de andere ook. als het goed is krijg ik vandaag mijn fancontroler binnen. ik heb ook al weer een andere kleine mod bedacht voor deze case. het is iets met een aantal leds en een glowwire beide zijn voor mij helemaal nieuw. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| nu doet je piccie het wel, wannadoennie zeker weer >/ . nice windowbtw. ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #10 (permalink) |
| een aantal foto's van mijn case tot nu toe: met een flitser gemaakt: Mijn Window: Schuin op de voorkant. ik wil nog in de voorkant 6 blauwe leds en een glowstring verwerken. ook wil ik die kabels nog meshen maar dat ken je nu niet meer bestellen bij www.laupro.nl dus dat komt ook nog wel. ik hoop dat jullie mijn eerste mod wat vinden. zelf ben ik er best trots op maar als je minpuntjes ziet heb ik liever dat je ze zeg want daar kan ik en andere ook weer van leren. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| [off-topic] dat mobo is dat een DFI Lanpartym [/offtopic] ziet er goed uit hoor je window is goed strak, alleen jmmer dat je je drivebays en hdd-racks kan zien , misschien met traanplaat afwerken ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Het enige min punt wat ik kan vinden is de kleur ow en de kabels daar moet mesh op :P :P verder een mooie stakke mod. Niet te veel prutsels enzo ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
want ik vindt de kleur licht ubber cool
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project - Deja Blue | Subwoofer69 | Casemod Project Logs | 54 | 18-03-2008 17:42 |
| Project Blue Fire | fjtech | Casemod Junkies | 3 | 11-12-2005 10:10 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 17:22 |
| Biohazard teken | DJD xtreem | Casemod Junkies | 4 | 24-09-2003 22:05 |
| Biohazard Li | squid | Casemod Junkies | 36 | 18-02-2003 11:08 |