| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik heb enige tijd geleden hier wel een topicje gehad/of in een toipic gepost over die thermaltake setjes voor ddr cooling.... Ik heb DDR400 van Dane Elec en bij mij pasten die coperen heatspreaders er niet op... het pcb van het geheugen was 2/3mm te breed.. Ik vond dit wel jammer want ik had het setje in principe voor niets gekocht... en zelfs op de verpakking stond ook nog aanbevolen voor pc2100 of lager. Nu was ik vanmiddag ff mn hele pc aant schoonmaken... ff weer lekker al het stof eruit en alle fans schoonmaken ![]() En toen zag ik het setje nog liggen.. en ik dacht.. ik wil ze toch wel gebruiken eigenlijk. Dus kheb dat ding ff beetje gesloopt en er toch nog wat moois van kunnen maken! ![]() Nou, hier boven kan je dus zien dat het niet past! ![]() Hier heb ik het net vers afgeslepen... ![]() En nu past et wel.. en het zit precies over alle chipsets heen! *Dus met een beetje tweak spirit weer een happy end ![]() ModEdit: Ik heb even je plaatjes geresized als de je regels had gelezen kon je zien dat deze te groot zijn, tevens horen dit soort modjes thuis in het Grote Kleine Modjes Topic, en niet in een nieuw topic. tnx Resetter |
|
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| eigenlijk [img=***]plaatje[/img] Maar dat werkt hier weer niet geloof ik. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Zie modedit :/
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Deze krijg ik ok binnen waarschijnlijk zaterdag lekker ....
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Oh ik had nog niet gereageerd vind het een kewl modje. Is dit niet gewoon simpel na te maken met 2 stripjes kopen en een paperclip btw ?
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Tutorial] Maken van Memory cooling | Patuky | Cooling & OC Junkies | 26 | 7-04-2007 17:28 |
| Thermaltake Rocket Liquid Cooling System | Jamba | News & Review Junkies | 10 | 12-02-2005 13:32 |