| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Nou dit is dan mijn case-modje, Onder het modden heb ik enorm veel gekloot : O.a : 1 - 2 ccfl's doorgebroken 2 - Mijn vinger tussen de 12mm fan (gevolg 1 blad kapot + snee in mijn vinger) 3 - Mijn voeding opgeblazen nadat ik was vergeten de voeding fan aan te zetten op mijn baybus. 4 - Een knik in mijn watercooling-slang zodat mijn cpu netjes 74 graden werd (deze deet het nog :P ) Maar afgezien van deze tegenslagen heb ik toch iets moois kunnen neerzetten ! Voor de hele reeks met fotos kan je surfen naar : http://www.thomasdavits.nl/case_mod/index.htm ![]() ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ja alleen allerlijfan's aan de buitenkant dat vindt ik raar verder wel grappig ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| ik vind hem kwa afwerking wel wat minder..het zijn juist op die punten dat het er op komt. voordrest wel ok modjes.. je moet trouwens ff een paar bijlessen algemeen beschaafd nederlands leren jonge.. want je beschrijviningen op die site... :/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Die Fan aan de zijkant Heeft wel zeker zin ! Njah teminste toen ik nog een fan-cooler op mijn cpu had Toen merkte je het wel, Maar nu ik watercooling heb heeft het geen nut meer. Je kan dat ding eraf halen, maar dan heb je een gat in je window >/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| zeg die exos, heb jij daar klachten over?? wil ik ff weten omdat ik erg dub over wat ik nu ga kopen voor mijn WC (WaterCooling en geen WaterCloset)
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik vind het persoonlijk een niet al te mooie kast, te wild vind ik hem. Jij hebt dat nog erger gemaakt Hij is mij wat te wild, maar de mods die je hebt uitgevoerd zijn stuk voor stuk toch bijna allemaal gelukt. Je afwerking had iets beter gekund, die 3 fans op het front bijvoorbeeld, dat vind ik 'not done'.Wel leuk is je WC, je window (die fan dan weer wat minder ), je Bioshazard logo (had iets netter gemogen) en je baybusje. Al met al vind ik dit dus wel een redelijke modd :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Je hebt gelijk op de meeste punten, Die fans op de frond zijn idd nog helemaal niet af daar ben ik toevallig NU mee bezig. :P Tjah dat mijn kast te wild is ......Je bent jong en je wild wat Aangezien ik zelf ook niet braaf ben vin ik het een erg toepasselijke case ! Het Biohazart logo staat toch naar de muur toe dus daar hoef ik niet naar te kijken. voor The Widow Maker : Ik ben enorm tevreden over mijn Exos wc ! Hij is enorm makkelijk op te bouwen en is helemaal beveiligd ! Als bijvoorbeeld een slang gaat lekker ofzo dan gaat er een alarm af en zorgt de exos ervoor dat de pc zichzelf afsluit ! Een echte aanrader dus ! Het enige minpunt aan het apparaat is dat je hem aan de onderkant moet bijvullen, maar dat is een kwestie van omdraaien van het beestje :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WD RAPTOR of SAMSUNG F1 1TB | modder.exe | Hardware Junkies | 10 | 14-01-2008 06:45 |
| [CiP] 1ste casemodje | Fathi | Casemod Project Logs | 8 | 21-06-2005 10:36 |
| foto's van mijn eerste (noob) casemodje | Reeferke | Casemod Junkies | 17 | 25-08-2003 11:15 |