| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik heb dinsdag een custom server case gemaakt zodat ik op Drome 10 toch nog een server kon meenemen! Hij is nu af... alleen de details zoals kabels/plexiglas randen schuren enzo moet ik nog doen.. en ik wil er maybe nog een mooie ccfl bij. Zoals het nu is: Zo staat hij nu op mn kamer om ff remote alles in te stellen. ![]() Dit is de bovenkant / en links mn hondje die het allemaal wel intressant schijnt te vinden. ![]() De CPU en Memory. ![]() De hardeschijf Het moederbordje. ![]() Al mn pci kaarten (veel he) ![]() Voorkant. ![]() Voeding. Alles De specs: (niet echt denderend) Celeron 433 192mb SD ram Maxtor 3gig hdd 235watt voeding van het merk Powermax Zoals je ziet is dit niet echt veel.. maar leuk genoeg voor een Quake 3 UrbanTerror server. (als er mensen zijn die nog een ccfl/of ander hardware ding willen doneren? its welcome ) |
|
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| dus er gaat toch wel mensen hiernaar drome im there!!!!! tafel 2000
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Leuk projectje! (ik tafel 1337 )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wow dit is echt wel strak! hoeveel uur heb je hieraan gewerkt?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Erg leuk en handig voor thuis. Alleen hijs wel heeel erg diefstal gevoellig. Ben je net even een broodje hamburger en iemand denkt heeeeee das leuk ik had nog net 128 mb sd-ram nodig en de volgende leent je cpu ![]() Maar ziet er sweeet ut ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Zet dr nog n geinig CCFLetje in, issie nog mooier imho. [offtopic] LANparty diefstallen zijn triest en komen helaas vaak voor.. Bij mij hebben ze eens een tux pop gejat, en een paar tafels verder waren ze met n hele TFT screen gaan wandelen.. [/offtopic]
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik zit al te denken aan boutklemmen maken om mijn hele PC aan de tafel vast te bouten. idem voor monitor, en een of andere beugel acheop je case zodat de stekkers klem zitten is ook n eitje.....AHUM!! Back on topic.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Ik gebruik in plaats van thumbscrews normale schroeven om me sidepanal me te bevestigen | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CIP Black Magics first custom case -_-cube-_- | black magic | Casemod Junkies | 33 | 16-03-2004 11:56 |
| Custom Borgcube case [UPDATE] | Xor'Arch | Casemod Junkies | 89 | 24-02-2004 22:58 |
| [CM] Oeloe's 19 inch custom build case... | Oeloe | Casemod Junkies | 39 | 29-05-2003 11:58 |
| [W i P] Custom case | FonS | Casemod Junkies | 13 | 7-05-2003 10:25 |
| Indeling Custom Case | FonS | Casemod Junkies | 8 | 11-04-2003 20:00 |