| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| zonnebloem olie? dat smeert niet.. je hebt olie en olie... u need snijolie to do the job ![]() kan je bij de betere ijzerwarenzaak krijgen... werkt super in alu.. en gebruik geen slijpschijfjes, maar een circelzaagjje in combinatie met snijolie... dan vlieg je er zo doorheen ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Erps-Kwerps (jaja)
| Dremel Alleen gebruiken voor fijn werk. Rest met wipzaag en dan afwerken met dremel ![]()
__________________ Intel Celeron 1300@1510 // Vcore 1.65 // Temps: 33.5Idle 36 Stressed // Stock sink + 80mm Cristal clear Akasa (blauw) |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik hoop dat die Proxxon diamant schijf jouw wel bevalt , Wim. Want bij mij waren ze er zow doorheen. Laat me please weten wat je hebt gedremelt met die dingen en hoe ze er aan toe zijn. Voor de rest Dremel# 426 always does the trick!! |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| nou ik heb het anders opgelost, met behulp van boormachine goed idee maar slechte afwerking ![]() Ook de eerste keer dremel gebruikt, dus had beter niet gelijk mn case kunnen nemen... Ik zet het zo effe bij kleine mods.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke muis en toetsenbord gebruiken jullie ? | SubZer0 | Hardware Junkies | 28 | 16-02-2005 23:06 |
| Welke kasten gebruiken jullie? | Amazing | Casemod Junkies | 30 | 29-06-2004 22:32 |
| Split kabeltje gebruiken voor boxen. | defecto | Hardware Junkies | 11 | 15-12-2003 11:16 |
| Metaal FAQ voor Casemod Junkies | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 24-09-2003 22:21 |
| Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? | SyaT | Casemod Junkies | 20 | 9-09-2003 16:24 |