| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| hoi, ik ben opzoek naar een case die goed te modden is. Het MOET een midi tower zijn en hij mag niet duur zijn. hij mag ook niet wit zijn, hij moet zwart of zilver of zoiets zijn (het liefts zwart). Er mag een voeding inzitten die moet alleen wel goed genoeg zijn voor een zware videolaart en een overclocked cpu en ccfl's etc dus ik denk 350watt of meer. MzZl |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| Iedere case is te modden, het is allemaal een kwestie van smaak. een zwarte Lian Li vind ik er bv niet uitzien. Verder is het allemaal een persoonlijke keuze wat je met je case doet, de een wil een cleane look, de ander allerlei toeters en bellen.
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juni 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
| De Coolermaster ATCS 200 :P ik ga hem duidelijk nemen en dan ernstig modden. btw: je kan ook gewoon de gaarste case kopen die je kan vinden (van aopen ofzoiets) en dan met aluminium, staal en polyester (ik heb de lux0r :P) gewoon hem helemaal modden tot je erbij neervalt. alvast suc6 ![]()
__________________ - -- ---o|[ blaat ]|o--- -- - | http://preatorian.haxorz.org | - -- ---o|[ ------ ]|o--- -- - |
| |
| | #7 (permalink) |
| damn die cases zijn echt duur! ik vond deze wel mooi http://is41.introweb.nl/cgi-bin/sall.../products/3302. weet iemmand misschien nog zo'n soort kast voor een normale prijs? (onder de 100 pleur .MzZl |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Den Ownage
| Citaat:
| |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik denk dat bij elke case wel te modden valt, bij de 1 wat meer als de ander, maar dat ligt helemaal aan jezelf! Wij kunnen ook niet gaan beslissen watvoor case jij moet kopen denk ik, je kent zelf je eigen smaak het best. (die AOpen is erg mooi trouwens! )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #10 (permalink) |
| damn ik had me pagina moeten refreshen voordat ik een reply zou doen ![]() @YazooWillie: ja das ook een vette case, zie je al die verkleurde cs/dvd/branders van me tenminste niet ![]() @PreatORiAn: neej dat vind ik nou niet echt een mooie. ja ik zou een case zelf kunnen bouwen, maar mij kennende zou dat erg erg lelijk worden ja ik zou ook een case kunnen verbouwen maar dan zit ik weer met zo'n lelijk design. |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| Citaat:
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server | |
| |
| | #12 (permalink) | ||
| Citaat:
ik vind die van YazooWillie en die ik had gevonden mooi en ook nog eens voor een 'normale' prijs dus ik denk dat het 1 van die 2 gaat worden. ps. wat bedoelen ze met zonder stroom kabel geleverd? bedoelen ze daar de kabel mee die in me voeding zit en naar me stopcontact gaat? | ||
| |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ga gewoon naar je lokale PC boer en zoek een leuke case uit die in je budget valt. Keuze van een case is puur een budgetaire kwestie die ook nog eens heel veel met smaak te maken heeft. Elke case is te modden, het is een kwestie van moeite erin steken ........
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #15 (permalink) |
| bedankt allemaal, Ik ga voor de chieftec http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...pe=1§ionID=148 k vind het een mooie case dus die moet er toch aardig uit gaan zien als ik hem ga modden ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is dit een goeie laptop? | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 2 | 27-08-2007 21:24 |
| 1ste keer case modden | __2152__ | Casemod Junkies | 1 | 2-08-2006 18:13 |
| Goeie voeding | Psylocibine | Elektronica Junkies | 1 | 11-11-2005 11:46 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |
| Goeie keuze...? | Strakke-Wappie | Cooling & OC Junkies | 41 | 3-07-2003 19:19 |