Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 28-06-2003, 15:28   #1 (permalink)

Standaard goeie case om te modden

hoi, ik ben opzoek naar een case die goed te modden is. Het MOET een midi tower zijn en hij mag niet duur zijn. hij mag ook niet wit zijn, hij moet zwart of zilver of zoiets zijn (het liefts zwart). Er mag een voeding inzitten die moet alleen wel goed genoeg zijn voor een zware videolaart en een overclocked cpu en ccfl's etc dus ik denk 350watt of meer.

MzZl
tongue_of_colicab is offline  
Oud 28-06-2003, 15:34   #2 (permalink)

Standaard

zwart hmm ll pc61? zit alleen geen voeding bij, voor met voeding zouik voor chieftec/antec/whatevervanchieftecafgeleidis gaan
Oud 28-06-2003, 16:03   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb ff snel op de site van mycom gekeken:

http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...&sectionID=148
YazooWillie is offline  
Oud 28-06-2003, 16:07   #4 (permalink)

Standaard

Iedere case is te modden, het is allemaal een kwestie van smaak. een zwarte Lian Li vind ik er bv niet uitzien. Verder is het allemaal een persoonlijke keuze wat je met je case doet, de een wil een cleane look, de ander allerlei toeters en bellen.
Oud 28-06-2003, 16:10   #5 (permalink)

Standaard

Nog een optie: zelfbouw!
Met n stapel plexiglas en dergelijke kom je n heel end.
Freakazoid is offline  
Oud 28-06-2003, 16:17   #6 (permalink)

Standaard

De Coolermaster ATCS 200 :P
ik ga hem duidelijk nemen en dan ernstig modden.

btw: je kan ook gewoon de gaarste case kopen die je kan vinden (van aopen ofzoiets) en dan met aluminium, staal en polyester (ik heb de lux0r :P) gewoon hem helemaal modden tot je erbij neervalt.
alvast suc6
PreatORiAn is offline  
Oud 28-06-2003, 16:21   #7 (permalink)

Standaard

damn die cases zijn echt duur! ik vond deze wel mooi http://is41.introweb.nl/cgi-bin/sall.../products/3302. weet iemmand misschien nog zo'n soort kast voor een normale prijs? (onder de 100 pleur.

MzZl
Oud 28-06-2003, 16:24   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tongue_of_colicab
damn die cases zijn echt duur! ik vond deze wel mooi http://is41.introweb.nl/cgi-bin/sall.../products/3302. weet iemmand misschien nog zo'n soort kast voor een normale prijs? (onder de 100 pleur.

MzZl
er staat een punt achter je url, daarom werkt die niet.
YazooWillie is offline  
Oud 28-06-2003, 16:27   #9 (permalink)

Standaard

Ik denk dat bij elke case wel te modden valt, bij de 1 wat meer als de ander, maar dat ligt helemaal aan jezelf! Wij kunnen ook niet gaan beslissen watvoor case jij moet kopen denk ik, je kent zelf je eigen smaak het best. (die AOpen is erg mooi trouwens! )
Oud 28-06-2003, 16:28   #10 (permalink)

Standaard

damn ik had me pagina moeten refreshen voordat ik een reply zou doen

@YazooWillie: ja das ook een vette case, zie je al die verkleurde cs/dvd/branders van me tenminste niet

@PreatORiAn: neej dat vind ik nou niet echt een mooie.

ja ik zou een case zelf kunnen bouwen, maar mij kennende zou dat erg erg lelijk worden ja ik zou ook een case kunnen verbouwen maar dan zit ik weer met zo'n lelijk design.
Oud 28-06-2003, 16:29   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PreatORiAn

btw: je kan ook gewoon de gaarste case kopen die je kan vinden (van aopen ofzoiets) en dan met aluminium, staal en polyester (ik heb de lux0r :P) gewoon hem helemaal modden tot je erbij neervalt.
alvast suc6
Valt wel mee, die van mij was 230 euro, en er zijn er zelfs die een kast van 330euro gaan modden (Voor die mensen heb ik heel veel respect, ik heb het nog niet aangedurft on de dremel erin te zettten)
Oud 28-06-2003, 16:53   #12 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Undertaker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PreatORiAn

alvast suc6
Valt wel mee, die van mij was 230 euro, en er zijn er zelfs die een kast van 330euro gaan modden (Voor die mensen heb ik heel veel respect, ik heb het nog niet aangedurft on de dremel erin te zettten)
man... ik had nog niet een 330 euro voor een kast overgehad! daar koop je gewoon de niewste gpu voor. je moed idd wel respect hebben voor de mensen die (zo gek zijn :P) dat te doen.

ik vind die van YazooWillie en die ik had gevonden mooi en ook nog eens voor een 'normale' prijs dus ik denk dat het 1 van die 2 gaat worden.

ps. wat bedoelen ze met zonder stroom kabel geleverd? bedoelen ze daar de kabel mee die in me voeding zit en naar me stopcontact gaat?
Oud 28-06-2003, 17:41   #13 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tongue_of_colicab

MzZl
lijkt heel veel op dell cases... kan je net zo geod opzoek gaan naar zo'n case die zijn rond de 60 euro....
Oud 28-06-2003, 18:40   #14 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Ga gewoon naar je lokale PC boer en zoek een leuke case uit die in je budget valt. Keuze van een case is puur een budgetaire kwestie die ook nog eens heel veel met smaak te maken heeft. Elke case is te modden, het is een kwestie van moeite erin steken ........
Oud 29-06-2003, 10:01   #15 (permalink)

Standaard

bedankt allemaal, Ik ga voor de chieftec http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...pe=1§ionID=148 k vind het een mooie case dus die moet er toch aardig uit gaan zien als ik hem ga modden
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is dit een goeie laptop? _PhanToM_ Hardware Junkies 2 27-08-2007 21:24
1ste keer case modden __2152__ Casemod Junkies 1 2-08-2006 18:13
Goeie voeding Psylocibine Elektronica Junkies 1 11-11-2005 11:46
Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? killerboy Casemod Junkies 3 30-09-2005 19:25
Goeie keuze...? Strakke-Wappie Cooling & OC Junkies 41 3-07-2003 19:19

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.