| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hoi junkerds, Ik wilde effe mijn multi PC showen. Dit beestje is voor het gebruik in: - De auto, als navigator\mp3 player etz. - LAN serverbox - Graveercomputer voor op mijn werk. Specs: Mobo: Epia Via Nehemiah M10000 1Ghz CPU, LAN 10/100, 5.1 sound, 64mb Gfx, TVout onboard. - HDD: 15gb HDD voor Auto en werk, extra USB2.0 schijf van 60gb voor LAN's - RAM: 256mb DDR2700 - Screen: 7" TFT voor LAN en Auto, 15" TFT voor werk. Hijs nog niet helemaal af, maar al wel n heel eind. Hier gaat ie dan, een picfest van mijn museumstuk (3 jaar oude webcam) De koffer, met normale 1.5L fles erbij. ![]() De koffer, met normale 1.5L fles erbij. ![]() Moederbordje van achteren. ![]() Moederbordje in perspectief, met m'n hand als besef van grootte. ![]() Draadloos Toetsenbordje in zapper formaat. ![]() En eentje voor et betere werk. ![]() Screen in doos. ![]() Screen uit doos. ![]() Dat zijn de meest relevante spulletjes voor mijn project. Er zit natuurlijk ook nog prularie bij zoals n HDD, Voeding en DDR ram, Maar moet ik daar echt fotos van maken? ![]() Toen kwam het inbouwen. Eerst kijken of et allemaal wel past ![]() Daarna de Voeding uit zijn casing slopen en samen met de mobo erin proppen. ![]() Zonder gat in de zijkant is dat een nutteloze zaak, dusss.... ![]() Toen was de deksel toe aan n beurt. ![]() En de andere kant. ![]() Zo dat was em, de case is nog 1 grote puinzooi, en is nog niet af natuurlijk. De HDD komt tussen te 2 fans te hangen, opgehangen aan een beugel die vast gezet zal worden met tapschroeven aan de 2 fans. Er moeten ook nog n powerknop in, en nog een IR plug aan de zijkant erbij, om de diode in et dashboard aan te kunnen sluiten. Ook de standaard shit nog, kabel meshen, rounded IDE, LED fans, the whole 9 yards. (hopelijk op overdose kom ik n heel eind.) De voering in de case is hier en daar n beetje gaar gesneden, maar daar komt nog nieuwe voering in, die geluid dempt. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Als je nog wat inspiratie nodig hebt, check this out Wel zeer vet schermpje heb je daar ![]() http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=196
__________________ 31173-1 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Zolang mag ik dr niet blijven zitten denk ik. :P Ik heb inmiddels al n flinke waslijst aan zooi dat nog aan die case gedaan moet worden zoals cablemeshen, rounded IDE erin, HDD monteren, Ledfans erin, andere fanguards erop. Nog maar niet te beginnen over mijn Hoofd PC, die eigenlijk ook nog n goeie beurt nodig heeft. Ik denk dat ik maar n werkbankje in mijn kattebak zet ofzo. :P | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Tsja, ik moest een keuze maken, of de koffer opstoken, of een extra fan erin. Die 800Mhz met oude core van jouw kan et stellen met maar 1 system fan. Ik heb echter een 1Ghz Nehemiah, die met 1 intake en 1 outtake nog 47'c wordt. Ik kan dus echt geen fans missen. en daardoor loop ik ook de window en DVD speler mis. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Freakazoid van www.dirty-pages.net? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Nee, er is absoluut geen plaats meer voor een DVD-speler, en dat ik ook niet nuttig ook, aangezien die straks in mijn dashboard verwerkt zit. Windows in de zijkant zou nog kunnen. Nee, met die site heb ik niks temaken. Ik vind die kleur wel goed zo. Raak je em tenminste niet kwijt. ![]() Er komen nog wel andere fanguards op en nog lampen erin enzo, dus hij wordt nog mooier straks |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| het TFT scherm in de deksel ?
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 16:25 |
| Multi Pc Monitoring program :) | modder.exe | Software Junkies | 5 | 24-12-2005 02:56 |
| Multi Power Port Plus | Elektronica Junkies | 2 | 11-04-2004 20:43 | |
| vraag: multi monitor | Blub0r | Hardware Junkies | 7 | 23-01-2004 19:55 |
| multi plier | jan-willem | Cooling & OC Junkies | 5 | 4-01-2004 19:00 |