| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik had op GOT ooit een case gezien van een doodskopenzow en die case was ook bedekt emt dat spul. Heeft ook hier ergens op CJ gestaan......... moet je ff search gebruiken
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juni 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
| hm, ik ben er niet erg bekend mee, maar bv. bij The Games Workshop (waar ze Warhammer zooi verkopen) kunnen ze beter verven dan jij je kunt voorstellen. Misschien eens een bezoekje waard voor wat slimme verf-technieken?
__________________ - -- ---o|[ blaat ]|o--- -- - | http://preatorian.haxorz.org | - -- ---o|[ ------ ]|o--- -- - |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Citaat:
![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juni 2003 Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
| Wij leden van Casejunkies en de mensen van Casejunkies zelf staan (vast) niet verantwoordelijk voor ALLE gevolgen ervan :P
__________________ - -- ---o|[ blaat ]|o--- -- - | http://preatorian.haxorz.org | - -- ---o|[ ------ ]|o--- -- - |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| daat meende ik serieus hoor.... maar weet nou niet of het koper was of iets anders.... maar d8 het wel hebbet ooit gezien bij eigen huis in puin (men pa is daaran verslaafd, kijkt de zaterdag en de zondagochtend ook...)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| wat Scuid zoekt is dus een soort van groene koperaanslag (CuO³ - kopertrioxide) ik geloof dat ze bij die hobbyzaken wel een soort imitatie spul hebben, maar pin me er niet op vast. je zou misschien het zelfde effect kunnen bewerkstelligen met zuren, maar ik denk dat je niet van plan bent om je monitor met koperen platen te bekleden... (blijft ie wel lekker koel btw) :P |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: Hooglede
| ja, doe enkele plekken van dat marinegroen op je case, en maak je handen vuil. wrijf dan je handen af aan die groene plekke (als ze droog zijn). Dat moet dan het 'vuile' van die koper weergeven. Ga dan met je handen in aarde of zo, veeg ze lichtjes af, en wrijf daar dan nog wat over. Het geheel afborstelen, zodat alleen het ingedrongen vuil overblijft, en klaar is case. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| wel klein lak laagje gebruiken he ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Kan je niet de buitenkant namaken? maar dan met staal van Opel auto's van de sloop Dit metaal roest van nature sneller (oh nee, dan heb je bruine aanslag)/ontopic: Ik heb weleens spuitbussen gezien die van dat soort schuim kunnen spuiten, is net van dat kerstspuitspul wat je dan op je raam kan spuiten maar dan in het groen. Waar je het kan krijgen weet ik helaas niet.
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| project roest | Razor | Casemod Junkies | 9 | 24-07-2007 21:16 |
| project roest | Razor | Casemod Junkies | 4 | 24-07-2007 21:13 |
| roest pc | dark-diablo | Casemod Junkies | 7 | 30-08-2006 21:20 |
| ROEST ?!? | brinkmans | Cooling & OC Junkies | 4 | 14-02-2006 21:08 |
| Roest Effect | brantje | Casemod Junkies | 30 | 12-10-2004 14:18 |