| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| ik zou het net andersomdoen, de meeste hardware zit onderaan ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Heb ik ook gehad je blacklight valt in het niets, sorry man
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik had dit topic ook al op GoT opgemerkt, probeer zelf eens Google en zoek dan op Casemod Gallery, ik weet wel zeker dat je antwoord krijgt op je vraag, ook kan je in onze Gallery kijken. Veel plezier op CaseJunkies...
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: Lommel --> Limburg --> Belgiƫ
| Citaat:
__________________ Good evening Mr.Gates, I!ll be your server today!! | |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Bij een chieftec kast kan het, aansluiten gewoon op een inverter (of molex )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Hier wat foto's van de front van m'n case. Tussen die "ribbels" moet de glowstring komen. http://www.geocities.com/masterworkz4/images/case.JPG Modedit: *.bmp laat de img tag niet zien alleen *.jpg og *.gif
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak: Ik ben van mening dat je zelf niet eens de moeite neemt om te zoekken of gewoonweg rond te kijken, als je dat had gedaan zie je dat er gewoon een revieuw van is, en die staat ook nog eens op de Frontpage, Namelijk hier. <--- Klik Je kan je glowstring gewoon strak neerleggen of een drupje seconde lijm gebruiken Veel plezier op CaseJunkies
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Hier loopt een zelfde soort topic, blijkbaar zit er nog zo'n slimmerik met hetzelfde vraagstuk :P : http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/773826 Dejavu?
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blacklight verf | Sjoerd805 | Casemod Junkies | 6 | 30-03-2007 17:05 |
| 7900 GS, alleen blauw?! | FuriousHamster | Hardware Junkies | 4 | 17-12-2006 12:10 |
| blacklight mod | daanski | Casemod Junkies | 22 | 24-05-2003 08:12 |
| CCFL combo groen + blacklight | Kagar | Casemod Junkies | 8 | 14-04-2003 19:20 |