| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003
| Oke, maybe een beetje ontopic, maar nu we het toch over UV hebben... Hoef ik geen nieuw topic aan te maken. Ik wil ook wat gaan kliederen en heb ook een potje verf via laupro's IA besteld. Nu is mijn vraag: kun je alle zichtbare chips (die dus niet gekoeldworde) gewoon een likje verf geven, of kunnen chips hun warmte dan niet meer kwijt? Ik heb liever een hele "saaie" chip dan een mooie overhitte.. P.S. Paultje, zoals je kunt lezen doet een blauwe CCFL het UV effect teniet. Maar natuurlijk kun je beide gewoon combineren. Gewoon ff 2 schakelaartjes maken, kun je ze om de beurt aan hebbe. Maakt niet uit of je in de blauwe mood bent of dat je een zonnesteek hebt, voor ieder watwils! :P |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: Lommel --> Limburg --> Belgiƫ
| Citaat:
__________________ Good evening Mr.Gates, I!ll be your server today!! | |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003
| [q]Ik denk dat je beter op het forum van laupro gaat kijken waar je dat potje uv verf hebt besteld. ik dacht dat er al een topic over was daar.[/q] hmmm.... zit wat in! Had ik maybe zelf ook wel kunne bedenken Maar toch bedankt! |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Thanx voor de tip pepo, alleen heb ik nog heel weinig ervaring met casemodding dus wou ik vragen of je daar misschien ook wa voorbeelden van hebt hoe ik die schakelaars moet maken en aansluiten.
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| lees dit eens http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1900 |
| |
| | #22 (permalink) |
| Ik snap nie echt wat ik daar aan heb, maja..... Ik vraag alleen om wat advies en dan is het nie goed. Dit forum is daar toch voor of nie soms? Nou ik vraag het dus nog een keer. Wil iemand mij advies geven? ![]()
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben ook nieuw in casemodding. Loop eerlijk gezegd al tijden met ideeen te zeulen maar nog niets besteld. Maar je kan gewoon op internet opzoek naar soldeer voorbeelden van hoe je zo'n knop aan kan sluiten. Als je dan niet wilt kun je op zoek naar een standaard baybus. Daarmee kan je zowel fans als verlichting aansturen. En voor de aansluiting van verlichting. Gaat als het goed is vanuit een molex naar een inverter en vandaar uit naar je lampje.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Terwijl WIJ pissig moeten worden op jou!! Als de gang van zaken je hier niet bevalt weet ik nogwel een leuke site voor je waar je antwoord vindt op al je vragen!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #28 (permalink) |
| Ik zei toch al sorry? Ik zal voortaan eerst zelf es wat gaan rondkijken en niet gelijk hier komen zeuren, ok? Hierbij bied ik m'n excuses aan! Nie meer pissig nou????
| |
| | #29 (permalink) |
| Uhm..... Ik hoop dat hiermee eventuele problemen opgelost zijn???? Ik hoop het wel, want dit is een toppie site en hier wil ik geen ruzie met mense hebbe!
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Er zijn geen probleem , maar als jij je frustraties uit moeten wij dat ook kunnen .... :P We houden hier wel van duidelijkheid, dus vandaar! Zo en ga nu maar weer lol trappen ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blacklight verf | Sjoerd805 | Casemod Junkies | 6 | 30-03-2007 18:05 |
| 7900 GS, alleen blauw?! | FuriousHamster | Hardware Junkies | 4 | 17-12-2006 13:10 |
| blacklight mod | daanski | Casemod Junkies | 22 | 24-05-2003 09:12 |
| CCFL combo groen + blacklight | Kagar | Casemod Junkies | 8 | 14-04-2003 20:20 |