| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Okee mensen: Naast mijn eigen case heb ik ook een koffertje op de kop weten te tikken voor mn oude niet meer zo 1337 hardware. Na eerst alle bekleding eruit te trekken en de zijknaten eruit slopen, want dat was niet meer zo mooi. Ben ik opnieuw gaan bekleden. Ik heb mn PSU gemesht, en alvast wat hardware erin gezet om mee te testen. Ik zit nu met het volgende probleem: Ik moet als de koffer open staat wel de deksel en het onderste gedeelte afgesloten houden. Er komt wel een LCD in de deksel aan de binnenkant. Alleen ik zoek nu dus een plexi boer in utrecht, of regio daarvan, omdat het echt vierkant moet zijn. Nou heb ik al gekeken in de Goudengids, en telefoongids een aantal bedrijven gemaild, maar ik krijg niks terug. Heeft er misschien iemand een adresje waat ze wel reageren. Owja nog wat fotootjes: ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Voordat ik de Lian-Li kasten had ontdekt, wilde ik mn pc ook in koffer maken, maar niet in die, die vink nei mooj. ik had deze uitgezocht: ![]()
__________________ Airethiliën Gilraen Ancalimë Mijn case: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=97 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| waarom heet het eigenlijk duokoffer mod want ik zie maar 1 koffer ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| anywayz, plexi boer? je moet gewoon ff langs een paar bouwmarkten gaan. sommige zage het wel andere weer niet. probleem is..dat de meeste zagen die ze klaar hebbe staan, dat ze die weer anders moeten sette, meestal staan ze te snel en smelt het plexi er achter weer vast. gewoon kijke.. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Lexan (PC) gewoon te koop bij de Gamma, 50x50, 3mm ongeveer 18 euro. 4mm hebbe ze alleen in grote platen, en ontiegelijk duur. Zelf zagen en afwerken, zo gebeurd..toch ? Heb wel ooit kontakt gehad met RU58 in Den Haag, die doen het wel op maat voor je, ze hebben ook alle soorten plexi/PC etc...hun website ken je wel raden.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Koffermod | tha_crazy | Casemod Project Logs | 16 | 20-02-2007 17:24 |
| [CIP] De Koffermod | Don Zalmrol | Casemod Project Logs | 23 | 16-04-2006 00:48 |
| VL System Zephyrus Automatic System Controller | defecto | News & Review Junkies | 12 | 28-08-2004 20:54 |
| Airflow koffermod | jrbuurke | Casemod Junkies | 2 | 6-10-2003 21:24 |