| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Hallo luitjes, Ik las net een tutorial over hoe je ledjes in je dvd-speler kan proppen, maar is dit verstandig, want je moet de dvd-speler ook helemaal open maken, kan er niks kapot gaan ofzo? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik heb de mijne ook gemod.. ff piccie zoeken.. is idd lastig te doen, als je maar voorzichtig je drive uitelkaar haalt. ff een kort stappenplan: - drive uit case schroeven (duh) - het laadje (als het geen slot in is) met een paperclip openen zodat je het frontje los kan maken - onderkant openschroeven - voorzichtig de drive uit de behuizing halen (zit met kliksysteem en/of schroeven vast) - printplaat losschroeven en kabeltjes voor aansturing en motortjes voorzichtig losmaken - oude led desolderen - als het een smd led is, twee dunne draadjes aan die smd led solderen en de smd led gewoon kapotbakken met je soldeerbout. - het blauwe ledje solderen - drive weer monteren en testen ![]() ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat deze mod geheel op eigen risico is.... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dvd-rom speler modden | Pi | Elektronica Junkies | 4 | 1-10-2006 18:05 |
| [LOG] CD speler mod | Wolff | Casemod Junkies | 8 | 11-08-2006 22:38 |
| Dvd-speler = Pc | DJKroon | Casemod Junkies | 22 | 3-01-2005 21:45 |
| dvd speler de oorzaak?? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 19 | 14-07-2004 16:57 |
| Cd rom speler | Delslet | Hardware Junkies | 6 | 18-05-2003 12:26 |