| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #108 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| update: (naja update) goed, tot zover heb ik ruk gedaan, alleen wat spuiten enzo maar voor de rest niet zoveel.. het hele verhaal gaat even duren, dus ik wil bij deze een langskomend modje oproepen om het topic maar dicht te gooien.. de mod zal t.z.t. gepost worden als ie klaar is... de rest eromheen is nu niet zo bijster interesant meer, en gaat te lang duren om dit topic nog enige meerwaarde mee te geven. reken maar dat pas tegen het eind van dit jaar de case operabel zal zijn. redenen: - ander mobo - de oude is inmiddels verkocht met de cpu en cooler, dus ik zal een ander mobo aan moeten schaffen, een nieuwe cpu, cooler en geheugen gezien het volgende bord dual ddr geheugen ondersteund, en een enkel dimmetje ram is dus niet echt wenselijk... - ik heb wat zooi ingekocht bij verschillende IA's dus daar zal ik ook op moeten wachten... - mischien ga ik tussen nu en komende maand verhuizen, met alle kosten die daar bij komen, dus geld voor project servercube zal weinig tot helemaal niet voorradig zijn >/ ik heb mn Battle Angel nu geherconfigureerd dat ik toch wat data kan stashen op de disks die ik heb.. ik heb er nu 5 van de 6 disks die ik heb in te zitten, met totaal een coole 480 GB zodra de Servercube klaar is, kan ik de schijven + data migreren naar de cube... maar gezien dat nog even gaat duren, doen we het eerst zo.ik wil degenen die dit topic aandachtig volgden heel erg bedanken voor de reacties en feedback, en niet getreurd... hij komt af, maar het gaat wat langer duren dan ik eerst gepland had ![]() FiXeL out.... |
| | |
| | #109 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 juni 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003
| gelieve hem eens op de teleslet forums te komen plaatsen als ie af is (teleslet is een belgisch kabelbedrijf, eigenlijk noemt het telenet), dan kunnen die modders eens zien wat modden is ipv hun sucky casemods (verstertje waar de afwerking= 0, opruiming draden kennen de meesten niet, afwerking: hoe doe je dat??? en nog zo'n idiote vragen) er zijn maar een paar goede casemodders in belgie waaronder AsEel en nog enklen (ik probeer daar ook bij te horen )@topic: dat is (zoals velen al gezegd hebben) pure ownage, de afwerking gaat overbodig worden wantd zoals dat al is gemaakt (me gaat vannacht weer niet goed slapen van die mod) |
| | |
| | #113 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 08:51 |
| RC 1:10 Hebridean Black speedtruck, werklog op fok! | kaozz | Area 1337 | 4 | 21-07-2005 20:02 |
| [CM] Iggdrasil - The ServerCube (2,5MB aan pics) | FiXeL | Casemod Junkies | 50 | 21-06-2004 20:55 |
| Project ServerCube - ontwerpfase | FiXeL | Casemod Junkies | 51 | 8-06-2003 12:40 |