| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ziet er erg stoer uit, een beetje dat geborstelde effect, maar blijft dat ook na spuiten denk je ? Wel mooi gedaan. wordt weer lekker extreem.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| de buitenkant wordt idd gespoten, maar de achterzijde blijft net als de binnenkant blank alu. ik hoop alleen dat het niet snel dof wordt... maar ik geloof dat de oxidelaag van alu maar een paar duizenste mm dik is, dus het zal wel meevallen geloof ik ![]() |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| hmm nee de oxidelaag blijft super dun, en voordeel hij is grotendeels doorzichtig omdat hij dun is.... en alu dankt meestal zijn kleur aan de oxide laag....
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| arg, ondek ik net dat de server waar ik mn pics host de rotzooi dichtgegooit heeft i.v.m. teveel dataverkeer ![]() ik ga ff kijken of ik nog wat ruimte vrij kan maken op mn kwello account... excuses voor het ongemak. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| en weer een kleine update ![]() ![]() vandaag heb ik de backplate aan de mobo tray gelijmd. de gebruikte lijm is: Bison Kombi-Power twee-componentenlijm. dit is de sterkste niet-industrieële lijm die ik ken. ooit eens gekocht voor mn vroegere warhammer figuurtjes. (en vele andere lijmsoorten) ![]() ![]() eerst heb ik een stuk hoekprofiel op lengte gezaagt, en er 2 gaatjes voor M3 boutjes in geboord. daarna heb ik ook 2 gaatjes in de backplate geboord, en toen alles mooi op zn plek zat, heb ik de lijm klaargemaakt en het zaakje verlijmd. de boutjes heb ik gedaan voor extra stevigheid, want we willen natuurlijk niet dat de mobo tray loskomt van de backplate (goh, dat zou lullig wezen als je je case showt op een lan ) en om de verbinding nog wat te klemmen heb ik gebruik gemaakt van een paar wasknijpers.![]() hier heb ik ff staan passen of het allemaal mooi aansloot... ik moet nadien nog een hoekje uit het hoekprofiel vijlen voor de bekabeling van de twee 60mm fans. maar helaas begon het te regenen ik voelde de eerste drup, en als een gek mn spulletjes naar binnen... gelukkig duurde het wel even voor het echt begon te druppen. (echt geregend heeft het hier niet) ![]() naja, binnen maar weer verder... een paar wasknijpers is nu een dozijn geworden, om de lijmverbinding te klemmen. waarom lijm? omdat ik zo geen boutjes/moertjes hoef weg te werken, en het ziet er netter uit.. en er komt toch geen olifant aan te hangen, dus stevig zat ![]() ![]() 'savonds was het droog, en zag ik mn kans schoon om even het frame te schuren, te onvetten, en in de grondverf te zetten. eigenlijk had ik nog speciale grondverf moeten gebruiken, maar gezien dat het frame in de case komt leek me dit niet nodig. ik heb beide frames dunnetjes in de primer gezet, en een goed uur gewacht voor ik de zilververf erover gespoten heb. ![]() bling bling! ik heb ze nu in de hal gezet, zodat ze lekker ff een dagje kunnen drogen. morgen zal ik bezig met het stoffilter, dat ik van alu tranenplaat ga maken. tot zover deze update.... |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| mooi man
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #39 (permalink) |
| ja, de kant waar de batterijen zitten was te dik om de 2 delen mee te klemmen, en op deze manier kon ik met de smalle kant klemmen ![]() ik heb zonet op mn werk de onderdelen voor het stoffilter op maat geknipt: ![]() vanavond zal ik in het grote stuk tranenplaat 2 blowholes maken voor 120mm fans... dat wordt weer dremelen, (auw! stukje alu in mn oog!) vijlen, (zucht) en schuren ( >/ ) daarna zal ik het bakje inmekaar zetten met die stukjes hoekprofiel. die lange stukken tranenplaat komen aan weerszijden van de mobo tray... |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Post je de pics ook vanavond of moet ik tot woensdag w88...........?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #41 (permalink) |
| hangt er vanaf tot hoelaat ik zin heb om te modden... als dat laat wordt, ga ik niet meer pics posten... en misschien kan ik beter gewoon ff wat pics opsparen, en dat netjes in 1 post plaatsen inplaats van om de 4 posts pics neer te zetten. ![]() *\*|*/*-*\*|* WHEEEE!!!! 300ste post!!!! */*-*\*|*/*-*\* tijd voor een biertje ![]() |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Mwoa , geef mij maar een blauwe WKD!! Maare wij mede-modders zijn geloof ik vrij ongeduldig en vinden het leuker als je zo snel mogelijk , zoveel mogelijk pics plaatst. Maakt toch niet uit in hoeveel posts dat zijn ![]() ![]() Ik kan iig niet w88 op de next pic's |
| | |
| | #44 (permalink) |
| okay dan, hier is weer een dosis pics ![]() dit is van de laatste 3 avonden, tis niet zo gekke veel, maar in ieder geval heb ik wat gedaan. maandagavond had ik de gaten gedremeld voor de blowholes en nog een paar dingen, dinsdagavond heb ik de zijpanelen wat bewerkt, en wat lopen brainstormen over het definitieve ontwerp van het front, wat ik laat maken van alu. (geen zin om dat op mn werk te gaan doen) ik gebruik frontplatten designer voor het ontwerp. het ontwerp voor het front blijft nog even geheim :P vanavond heb ik me bezig gehouden met het stoffilter, wat bijna af is. natuurlijk heb ik tijdens de construktie wat plaatjes geschoten ![]() ![]() hier heb ik alles lopen aftekenen... ![]() tijd om mn trouwe kinzo dremel-kloon weer eens flink af te beulen ![]() tip: leg een stuk zacht materiaal onder je werkstuk tegen krassen.... in dit geval bubbeltjesplastic, want ik had geen piepschuim in huis. ![]() helaas was de plaat net wat te dik om met mn circelzaagje in 1 keer door te dremelen... de tranen van de plaat waren net wat te hoog.. dus moest ik de tranen die niet door waren even van de mooie kant doordremelen... ![]() na het slijpen, vijlen, schuren en ontbramen zag het er ongeveer zo uit... ik had het frame ff met wat tape inmekaar geplakt om een eerste indruk te krijgen van hoe het zou worden.. ik heb daarna van alu hoekprofiel randjes gezaagd, met een verstekzaag die ik ff van de buurman heb geleend ![]() ![]() deze hoekstukjes heb ik met dubbelzijdig tape beplakt, zodat ik het frame mooi haaks inelkaar kan lijmen... ![]() hier heb ik de hoekprofieltjes aan het stoffilter verlijmd, en een paar stukjes tape geplakt om het zaakje te fixeren. de stukken die nog oversteken haal ik er morgen af, als de lijm is uitgehard. ![]() het mag dus duidelijk zijn dat dit filter de lucht aan de onderzijde aanzuigt... op deze manier heb je geen lelijke blowholes voorin je case, want die zitten aan de onderzijde ![]() nou, tot zover deze update.... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 08:51 |
| RC 1:10 Hebridean Black speedtruck, werklog op fok! | kaozz | Area 1337 | 4 | 21-07-2005 20:02 |
| [CM] Iggdrasil - The ServerCube (2,5MB aan pics) | FiXeL | Casemod Junkies | 50 | 21-06-2004 20:55 |
| Project ServerCube - ontwerpfase | FiXeL | Casemod Junkies | 51 | 8-06-2003 12:40 |