| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
| ||
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
maar iig bedankt voor de tip met die snijolie ik zal het eens proberen. Ik zeg wel hoe het ging
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| JA gaat de goeie kant op. Keep us posted
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ach ja, iemand heeft weer een hype met cubes gesticht (rara :P ). Ziet er goed uit fixel! Hopen dat het front wat wil lukken! Maar daar ga ik wel vanuit! Ik kom zaterdag misschien wel effe langs
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #22 (permalink) |
| als je dan ook ff een plaat van dat plexi meeneemt ik wou het front maken van plexi, dus als je ergens nog een stuk van 41x37 cm hebt te liggen (6mm dik oid) en nog een stukje van 20x20cm van dezelfde dikte, zou dat zeer fijn zijn magoed, we hebben het er nog wel ff over... |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| neeeej tuurlijk niet, ik doe geen olie op dat gebruik ik wel voor gaten te boren iig de draak is er uit nu nog alles vijlen enzo moniken werk ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| die dopmoertjes gebruik ik ook altijd M4 dat is mooier dan een schroef oid
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #29 (permalink) |
| weer een kleine update ![]() gister heb ik me even geamuseerd met een paar kleine modjes... ![]() ![]() ik heb de kabels voor de 60mm fans wat netter afgewerkt, met krimpkous en mesh.... ![]() en dit natuurlijk... zie deze topic voor meer over het maken van een interne printerpoort voor je lcd vandaag heb ik me bezig gehouden met de backplate voor de mobo tray... dremelen, vijlen, schuren... pfff... wat een werk allemaal... maar het ziet er op zich goed uit: ![]() het hoekprofiel in het midden komt aan de achterzijde, als extra versteviging. ik moet nog 4 gaatjes boren voor M3 boutjes, en monteren aan de mobo tray. ik heb de backplate van mn case ook even geschuurd met staalwol (werkt prima om een geschuurd effect te krijgen) ![]() de backplate, netjes geschuurd... ![]() een paar closeups... ![]() tot zover... morgen zal ik het stalen frame afwerken en spuiten, en de backplate van de mobo tray monteren. ![]() edit: pics gemoved naar andere server.... |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Erg netjes! Alles ziet er straks uit, ga zo door (om is origineel te zijn...)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 08:51 |
| RC 1:10 Hebridean Black speedtruck, werklog op fok! | kaozz | Area 1337 | 4 | 21-07-2005 20:02 |
| [CM] Iggdrasil - The ServerCube (2,5MB aan pics) | FiXeL | Casemod Junkies | 50 | 21-06-2004 20:55 |
| Project ServerCube - ontwerpfase | FiXeL | Casemod Junkies | 51 | 8-06-2003 12:40 |