Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 12-06-2003, 04:44   #1 (permalink)

Standaard Voor de mensen die deze mod nog niet kennen

Maar voor de mensen die het nog niet hebben gezien, hier heb je het hele verhaal weer even en dit noem ik pas een nette kast en deze is helemaal zelf gebouwd

verder gaat deze kast helemaal uit elkaar en wordt hij van top tot teen omgebouwdt = maar daar hou ik jullie zeker van op de hoogte met fototjes ik heb de kast al binnen en ben al met de snoerlozeboor tewerk gegaan omdat ik wat ruimte nodig heb om de randen weg te slijpen en wat extra gaten te boren voor de waterkoeling

ik heb een plaatje (samen met mijn zwager op 2e kerstdag) van plexiglas gemaakt om de print van mijn pomp en van koelfans boven de voeding te plaatsen hier heb je de fototjes let niet op de schroefjes die komen er later allemaal in maar het idee is af nu de rest nog.

Bij foto 1 zie je de mooie radiator bij foto 2 zie je dat ik 3 termaltake koelers het binnenste van de koelfan heb ik verwijderd om 3 busjes te maken waar de warmte goed door heen gaat op foto 3 zie je hoe het er in zjn geheel eruit ziet met die busjes foto 4 is de bovenplaat van de kast waar we het gat uit gaan halen waar we de koeling van koolance gaan inhangen foto 5 heb ik de 2 koelers van (Enermax 92mm Silent fans with adj speed Blue UC-9FAB)op de radiator gemaakt op foto 6 zie je hoe het geworden is voor dat printje van de waterkoeling ook daar hangt en (Enermax 92mm Silent fans with adj speed Blue UC-9FAB) met een stofkapje natuurlijk want daar wordt de lucht naar binnen gezogen foto 7 is de achterkant daar hebben we het vaste rooster weggeslepen en een mooie fanguard geplaatst foto 8 zie je hoe de bovenkant van de kast is geworden

Op foto 1 zie je hoe de koeling in de bovenplaat is geworden
Op foto 2 heb ik in de achterplaat waar het moederbordt in hangt 2 gaten gemaakt en de bovenste rand om de kabels achter het moederbordt te hangen
Op foto 3 zie je de kast nog een keer kaal
op foto 4 zie je dat ik de onderplaat er weer heb op gepopt
Foto 5 laat zien hoe de bedoeling is met de strom kabels
Foto 6 heb ik de starter geplaats achter het front van de neonlicht
Foto 7 is mijn moederbordt (gigabyte GA-8PE677 ULTRA met raid Lan en dolby digital) met de waterkoeling erop
Foto 8 zie je mijn asus gf4 ti 4600 512 ddr met een koperen koeling erop en mijn firewire kaart
Foto 9 laat zien heo het geworden is met de pomp de vulling zit aan de onderkant en daar heb

Op foto 1 zie de 2x 120 gig 7200 toeren disken met stoffilters ervoor
Op foto 2 zie hoe het in zijn geheel gaat worden op foto drie zie je de front
met daarin de 16x48 IBM dvd speler en de plextor 48 speed brander onderin zie je de 6 in 1 kaart memoryreader er komt nog een zwarte floppy en een zwarte dvd brander de pioneer ao4 al deze producten zijn orgineel zwart en er zit er ook een lost in space display in

Ok hier weer een kleine update van mijn pc zoals je ziet doet hij het al en alles draait perfect er moeten nog wat kabels een mantel omheen en rond om de voeding wordt het metaal vervangen voor plexiglas en er komt ook nog een neon in want een watergekoelde voeding moet wel tezien zijn van binnen maar als de kast echt helemaal af is komen daar weer een paar fototjes van

Ok deze watergekoelde voeding heeft een windowtje met een neon erin

[img]http://www.xs4all.nl/~mew17/zijplaat/P1010286.jpg[/img

Zo hier weer wat fototjes van mijn kast ik heb als eerste die koolance radiator vervangen voor 1 van cooltech zie hier foto

Nou dat is gelijk weer 8 graden lager in idle
Toen heb ik mijn pomp eruit gehaald want die lekte steeds .ut zooi van koolance daar heb ik deze pomp voor geplaatst en die pompt gelijk 800 liter per uur weer 3/4 graden zie foto

hier heb je een foto van de bende achter het moederbord

dit kastje kan een vermogen van maximaal 250W schakelen
met volledig elektronische schakelaar, gaat nooit kapot, klikt niet
interne overspanningsbeveiliging beschermt de aangesloten apparatuur
eigen stroomverbruik: 230V / 1.2 Watt
stuurspanning: 5 tot 12V - 20 mA gemakkelijk aan te sluiten dmv. kroonsteentjes dit kastje kan i nschakelen van 230V toestellen samen met de PC (bv. waterpomp bij waterkoeling)
Schakelen van eender welk 230V toestel dmv een veilige 12V stuurspanning

kan wat foutjes in de tekst zitten maar let daar maar niet op heb het evensnel van een andere site geplukt.

Wim
  Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2003, 11:53   #2 (permalink)

Standaard

damn wat een mooie kast...
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2003, 12:24   #3 (permalink)

Standaard

Ik vind je een meestermodder Wim! Maar ff vraagje: ik heb gisteren ook m'n bigtower binnengekregen, alleen de voeding staat een soort scheef op die steunplaatjes. Ik heb nu die steunplaatjes wat omgebogen, maar dit is niet echt mooi.... Ik heb een levicom voeding met een fan onderop, zonder gangrill ook al geprobeerd, maar dan zit ie ook scheef. Misschien weet jij iets?
Oud 12-06-2003, 12:50   #4 (permalink)

Standaard

mooi gedaan
twan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2003, 15:00   #5 (permalink)

Standaard

gruwelijk mooi..dat watercooling setje..
die stoffilters..aan werkelijk alles is gedacht! toppie!
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2003, 15:27   #6 (permalink)

Standaard

Damn wat mooi gedaan, ik vind mijn kast er mooi uit zien, maar die van jou (ja ja foto's komen van mijn kast nog wel...)

Maar nu wil ik je vragen of je SPECS WIL GEVEN, ReDdEvIL Geilt op specs
IK wil specs specs specs
Daar bedoel ik mee temp kloksnelheid cpu vga enz enz... je weet wat ik bedoel :P

Het is en blijft een damn mooie kast
ReDdEvIL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2003, 15:55   #7 (permalink)

Standaard

jah... echt een mooie kees!!!!
Oud 12-06-2003, 15:56   #8 (permalink)

Standaard

Is dit ook die gene die er verkocht wordt......? Of is dit een andere.....?
Oud 12-06-2003, 16:00   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Deze volgens mij (*speelt Wim)
Oud 12-06-2003, 16:03   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hummel-X
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Deze volgens mij (*speelt Wim)
dit is de kast die verkocht wordt met dit lcd erbij
  Met citaat antwoorden
Oud 13-06-2003, 23:28   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hummel-X
Ik vind je een meestermodder Wim! Maar ff vraagje: ik heb gisteren ook m'n bigtower binnengekregen, alleen de voeding staat een soort scheef op die steunplaatjes. Ik heb nu die steunplaatjes wat omgebogen, maar dit is niet echt mooi.... Ik heb een levicom voeding met een fan onderop, zonder gangrill ook al geprobeerd, maar dan zit ie ook scheef. Misschien weet jij iets?
nee ik zal het niet weten ik zal terug gaan met die kast want het plaatje is gewoon niet goed.(je hebt er tenslotte een hoop geld voor neergelegt)
  Met citaat antwoorden
Oud 14-06-2003, 00:31   #12 (permalink)

Standaard

speciaal noem ik het niet, zolang je wat cash heb, koop je dit allemaal en rag je het erin. ik heb precies hetzelfde gedaan, en hetzelfde resultaat, maar dat was mijn eerste modje : ( PC70 + Koolance WC )....
ModKid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-06-2003, 08:45   #13 (permalink)

Standaard

Beter veel geld en een mooie mod dan iets minder geld en een ontiegelijk lelijke mod.... Maar over geld gaan we het nu niet hebben lijkt me, krijg je alleen maar problemen van... Ik vind hem in ieder geval mooi geworden en met alleen geld bereik je zo'n mod écht niet!
Oud 15-06-2003, 10:30   #14 (permalink)

Standaard

nou zo speciaal is het niet, ik zei ook ja zoiets met en pc70 was mijn eerste modje, maaruh het ziet er wel mooi uit hoor.
ModKid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-06-2003, 12:45   #15 (permalink)

Standaard

nee is mooi stond ook al op oc.nl
Mr. van Dooremolen is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor de mensen met een AeroCool T40 Mr. Oizo Hardware Junkies 0 21-07-2006 14:49
Is deze LCD bruikbaar voor PC ? Nicky_126 Elektronica Junkies 3 20-01-2006 21:59
Mappen en drives in Deze Computer worden niet goed weergegev the widow maker Software Junkies 3 20-04-2004 18:25
Voor de mensen die van Counterstrike houden Area 1337 7 30-09-2003 07:32
Misschien wel een speciaal plekje voor deze mod :D AsEeL Area 1337 22 22-07-2003 15:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.