| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Hallo beste luitjes, Ik heb hier nog een stuk plexiglas liggen en wil dat in me kast gaan plaatsen(als window), maar nou weet ik nog niet hoe. Mischien met lijm maar ik weet niet of dat wel mooi wordt. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Op de frontpage staat een review van inbouw van een Sunbeam windowkit. Daar gebruiken ze rubber profiel. Als je netjes zaagt kun je ook zonder profiel werken, tis maar wat je mooi vind, gebruik de fantasie!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| wat ik altijd doe: platte, zwarte 2 aderige 220v stroomkabel nemen. zorgen dat je de goede kabel hebt, waarin de blauwe en de bruine draad zijn omhuld door een laagje "wit poeder", bij deze draden, kan je met een beetje moeite de blauwe en zwarte draad eruit trekken, vervolgens snij je de lege hoes met een stanley mesje in de lengte door. en je vouwt deze om je zaag-rand. paar druppeltjes seconde lijm eronder, en hij zit super, en je hebt een keurige strakke afwerking van je randje. wat je ook kan doen is je gat zagen, en daarna héél lang en goed bijvijlen, net zo lang totdat de rand mooi genoeg is om gewoon in het zicht te zitten. plaatsen van plexi kan je idd met dubbelzeidig tape doen, als het plexi maar niet te dik(=zwaar) is. voorbeeldje van mijn afwerking: http://home.planet.nl/~breeu039/CM/jelleimg6.JPG |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Maar die stroomkabel kan toch niet en je window op zn plaats houden ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| neej, je window zet je ook vast met dubbelzijdig tape die stroomkabel zorgt alleen voor een strakke afwerking, die een lelijke zaagrand verbergt. het nadeel van een rubberen H-profiel, waarmee je dus je window in je case kan vast zetten, is dat de maat van je window psies moet kloppen met de maat van je plexi, (+3mm ofz , ik vind het nogal een gedoe, bovendien vind ik dikke rubberen randen er niet uit zien :P(nofi) |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| @ jbuurke: het id was van -partyboy- en ik il niet met andermans ideeen pronken maar dit ga ik ook doen is een goeie manier, want die u-profielen zien er niet uit. @ -partyboy-: kun je dit ook gebruiken voor scherpe hoeken dus niet van die afgeronde
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik heb dat ook met de mantel van 230 stroom snoer gedaan. Werkt perfect. Alleen idd opletten dat je window niet te zwaar is. Dan volt hij in je case, en op een lan klinkt dat een beetje raar. BOJNK, ligt je window er uit. ![]()
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| okee randen afwerken met elek. mantel.. alleen hoe krijg je dat raam dan vast met die dubbelzijdige tape.. want dat wil je toch ook mooi netjes weggewerkt hebben....
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| je moet zorgen dat je plaat plexi groter is dan het gat in je case en dan aan de binnenkant met dubbelzijdig plakband vastplakken zegmaar
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Dat met die stroomkabels kan tegenvallen... heb ook eens zoiets geprobeerd voor wat anders en t prob is in 1 rechte lijn door te snijden...anders draait de snijlijn als t ware om de kabel en kun je hem dus niet strak vastzetten >/
__________________ Airethiliën Gilraen Ancalimë Mijn case: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=97 |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Window Plaatsen | BooN | Casemod Junkies | 2 | 21-02-2007 12:07 |
| Neon plaatsen | chrluts | Hardware Junkies | 9 | 17-07-2006 19:55 |
| Window plaatsen | Michiel_ | Casemod Junkies | 2 | 28-11-2005 07:15 |
| LCD schermpje plaatsen? | PTR | Casemod Junkies | 5 | 27-04-2004 15:26 |
| Plaatsen van een ventilator? | TUM | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-02-2003 22:53 |