| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| Ik vind zo langzamer hand dat rubber echt onorigineel worden en ook eigenlijk begin ik het lelijk te vinden. Voor me case mod, ben ik dus dan van plan om een aluminium rand te maken. Zoiets als bij de volgende foto: http://www.moddin.net/projects/blackbeauty/case6.jpg alleen. ik wil dus niet zo'n, wat ik noem, anti slip aluminium. Ik liep eerder te denke aan iets in de trant van staalblauw geborsteld aluminium. de vriend van me moeder kan eraan kome maar weet nog niet echt wat ik bedoel. ook ben ik zelf nog wel een beetje in dubio over dit. hebbe jullie zelf ervaring op dit gebied? wat zijn jullie smaken? wat zouden jullie willen zien als rand? tog niet geborsteld? of een leuke manier hoe het aluminium "gesneden" is. graag jullie reacties. ps: oh ja.. het heeft een tijd geduurd. maar me voorbereidingen zijn zowat bijna klaar! ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| ja.. dat weet ik.. maar zoals jij het zelf al zegt: "voornamelijk" betetekend niet.. dat ik mezelf kan verdiepe in wat mooi is.. ben zelf relatief nog nieuw in case moddden en misschien hebbe jullie zelf wat moois gezien op dit "gebied" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik heb ook al window kits gezien met chroomkleurige molding...
__________________ Airethiliën Gilraen Ancalimë Mijn case: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040000&case=97 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Power buttons met licht rand | Xi@n0x | Shop Junkies | 13 | 22-09-2007 20:49 |
| Schakelaars met blauw rand! | annuh | Shop Junkies | 3 | 23-05-2007 23:06 |
| plastic rand lian-li kasten | kontkommer | Casemod Junkies | 11 | 18-04-2004 10:29 |
| Vraag over die rubbere rand voor je plexiglas | Li-Unit | Casemod Junkies | 12 | 20-09-2003 15:43 |
| Een Simpel Vraagje: Window Mod Related | Loki | Casemod Junkies | 22 | 25-04-2003 20:29 |