| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Leuk gedaan! Zeker voor eerste casemod niet slecht hoor!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Resize je fotos en plaats ze in het kleinemodjes topic dit is geen topic waard !! Mag ik je tevens even wijzen op de regels, die je blijkbaar niet hebt gelezen http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=121 Anders welkom op CaseJunkies !!
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
kvind em wel nice, je moet alleen de randjes wat wegvijlen dan is i top | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Tja... Aan de ene kant heb je gelijk dat je altijd eerst de regeltjes moet lezen, en aan de andere kant kan ik me geen koudere emmer water voorstellen dan de eerste reactie op mijn eerste post in dit forum, dit werkt zeker niet motiverend. Ten tweede begrijp ik niet waarom ik de pics moet resizen, het is toch een link naar mijn eigen homepage ruimte? Die doet helemaal niks met jou lay out. Maar goed.... alle begin is moeilijk,dat blijkt wel weer. De volgende keer post ik het in het kleine modjes topic, en ik voel me nog steeds welkom op casejunkies. Groeten Trax |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Ik vind hem erg mooi gelukt, enige wat nog iets beter kan zijn de oren, beetje de hoekjes er nog een beetje uithalen. Denk trouwens dat the resetter bedoeld dat het erg handig is dat als je een topic leest dat je dan gelijk de foto's ziet ipv dat je dan gelijk naar een andere site door moet klikken. Welcome by the way.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Hee Trax! das nice dremel skills!! heb je ook piccies dat ie echt in die case zit? Met CCFLetjte of zo!?? Enne: WELKOM ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Leuk gedaan man, en zeker goed voor de eerste keer. Ik hoop dat je nog veel posts mag maken.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Je komt er wel ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]() Nog veel plezier op CaseJunkies Mvg The Resetter Ow en Fixel je plaatje is te groot 500 pixels max :P ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| zeer netjes gedaan ![]() als je hem ff bijvijlt en e.v. een kleurtje geeft, dan mag ie van mij zo in je echte kast ![]() had je al vaker met de dremel gewerkt buiten het casemodden, of was dit echt je 1e probeersel? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 19:50 |
| aller stilste fan van 80x80 | Li-Unit | Casemod Junkies | 31 | 10-02-2004 22:11 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 19:27 |