| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: zoetermeer
| Eerst moest ik een design maken. Ik vond dit plaatje van een draak ergens op internet, en vond die er wel mooi uitzien. :P ![]() Toen heb ik het zo aangepast dat het op een fangrill leek. ![]() Toen het ontwerp klaar was, ging ik naar me vader. Op zijn werk heeft ie een laser waarmee hij plexi kan bewerken. ![]() (ik heb nog geen pic van de machine, dat komt nog.) Zo kwam het eruit. met beschermende folie. ![]() ![]() zonder beschermende folie. ![]() ![]() ![]() (ik weet dat de pics beter kunnen, ik heb nog maar een crappy webcam. )(maar het is nog altijd beter dan geen pics. )Binnenkort meer designs. ![]() UPDATE: OMFG !! > Ik kom er net achter dat sommige grills UV sensitive zijn !! }) ![]() (deze pics zijn genomen m.b.v. black light)
__________________ http://www.xs4all.nl/~dahath/led-anim.gif |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| als je serie ga maken dan wil ik die met zie draak er op met van die gedraaide dingen er aan om hem vast te zetten wel in plexi hebben een stuk of 5
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Idd zeer mooi gedaan! IA zou ik zeggen!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| gefeli. ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kabels opgeruimd, Schets window gemaakt | PsychoBram | Casemod Junkies | 8 | 29-11-2007 22:35 |
| Videokaart ondersteboven gemaakt. | Instapper | Area 1337 | 12 | 29-04-2006 14:45 |
| Sharkoon 120mm Lasercut fanguards | defecto | News & Review Junkies | 5 | 3-08-2004 20:02 |
| lasercut fingergaurds, fan's, fancontrollers, etc. | G@merkoe | Shop Junkies | 0 | 18-07-2003 01:03 |