| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Veel beter dit! Mooi hoor!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| ZIet er erg stoer uit Ik vraag me alleen af hoe je dat met je rad hebt gedaan, want op die ene pic zie ik een de enen kant fans en aan de andere je voeding. Zou je nog een pic van de binnenkant kunnen maken hoe dat zit? Ik volg nl niet echt waar de lucht die die fans zuigen(blazen) vandaan komt(naartoe gaat).
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ziet er mooi uit! Lijkt wel een beetje op zo'n coolermaster? met zo'n geval erbovenop :P (trouwens kan me oma ook )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Ik vind het zelf heel mooi zo want als je er een bak onder doe hoe mooi hij ook is hij verpest je Lian-li altijd een lian-li is het mooist zonder vratsen op de voorkant zoals cd spelers of andere rommel gewoon allemaal stealthen maar er was wel en andere mooie oplossing geweest dat was een reservoir aan de binnenkant onder de HD rack met een mooi windowtje voor op waar je het waterpeil kan zien dat was helemaal 1337 geweest maar madtraxx kennende is hij nog niet af ![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Mijn persoonlijke mening: Koop een kast waar je de boel in kan bouwen, zo erop en eraan geplakt vind ik het er niet uit zien. Daarnaast kan mn oma ook nog zo'n setje kopen :P Dus dan zou je zoiets minimaal wel mooi in de kast weg kunnen modden. Verder is waterkoeling natuurlijk ![]()
__________________ ... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: rotterdam
| Citaat:
__________________ Case Junkie for life!!! | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
.
__________________ ... | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Aqua-Computer Stuff | R@mon | Recycle Junkies (V&A) | 13 | 26-11-2007 20:46 |
| [TK] Aqua-Computer Stuff | R@mon | Recycle Junkies (V&A) | 6 | 19-09-2007 13:51 |
| Aqua Joe's Aqua Gold Watercooling block | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 20-10-2003 21:38 |