| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Kheb al enige tijd mn mod af, maar hem nog nooit op dit forum gepost. Hier een linkje om de foto's allemaal te zien: http://members.home.nl/m-hesselink/bitmax/dooske.html En de rest van de site: www.bitmax.cjb.net |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| tis ckers een mooie mod maar alleen ff die molexkabel 8er je window wegwerken voor de rest wel wh00t :P ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Jepz, kabels n beetje wegwerken, en die witte a-drive.... dat kan écht niet he :P verder echt een mooie case, en goed de details afgewerkt, zoals die blauwe lan-leds ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Geesteren
| Ik vind het een mooie mod, misschien dat je die kabels nog voor je window kan weghalen en je floppy ff spuiten, maar verders vind ik hem echt mooi hoor!!!
__________________ Amd 1700+ JIUHB 0309 @ 2005 mhz 1024 ddr twinmos 2 x 80 gig maxtor Geforce 3 TI 200 http://www.amdclocker.tk |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Mooi ding, had em al een keer gezien, maar hij blijft leuk Misschien een plan om hier een paar pics te plaatsen, dan zien de mensen gelijk wat het is enzo ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Heb je je groene ledje van je ethernet nou ook verandert in blauw? ziet er wel nat uit ![]()
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
| Yup, die is ook veranderd.... kheb alleen momenteel een probleem met mn asus gf fx 5200 td ... hij is net nieuw.. 2 weekjes.. en de koeler maakt ontzettende herrie bij het booten... de eerste paar minuten.. daarna stopt de herrie... de koeler draaid wel.. geen stof.. niets waar hij tegen aan komt... wat er mee mis is weet ik nog niet! ![]() |
|
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003
| Misschien even wat WD-40 op spuiten?
__________________ Site gemaakt met dreamweaver Nog een site van mij De laatste Mijn forumpie ![]() In love |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik vind hem er op het eerste gezicht leuk uitzien, Maar de knopjes zitten niet recht, hoewijl dat best lastig is, heb ik namelijk ook last van, maar dat is toch belangrijk. En het blauw is natuurlijk al meerdere malen gedaan. Dus weer een blauwe case. ![]()
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn pc ziet de helft van mijn GB's niet | Raptor | Hardware Junkies | 10 | 23-07-2004 18:16 |
| Valentijns "modje" | SaddY | Area 1337 | 43 | 15-02-2004 20:45 |
| Mijn Chieftec.... | Damasda | Casemod Junkies | 19 | 6-05-2003 13:54 |