Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 2-06-2003, 19:28   #1 (permalink)

Standaard hulp bij eerste mod

ik ga een xaser 2 case kopen. Ik ga die ook een beetje modden. Ik ga een windowkit steken, een baybus maken, ccfl 's installeren, in het frontpanel van men case dat rood er uit halen en vervangen door een melkplexi en een blauwe ccfl, ledjes instaleren, men kabels rounden en die in een doorschijnend tuinslang achtig iets doen (ik denk dat dat ook gebruikt word om de leiding van een wc te maken) en dan ledjes in die tuinslang "inboren" zodat je het zelefde effect als een glowpad krijgt, zou dat allemaal lukken voor een noob?. :P
Ik zoek nog iedeeen, dus moest jij die hebben mag je ze altijd posten, zodat ik alles al kan opschrijven en een "plannetje" maken of zo. Voor de uitvoering zal ik tot na de examens moeten wachten. dus al jullie ideeen zijn welkom!!!!!

c ya
apacer 256mb. pc 3200
volcano 9
___juleke___ is offline  
Oud 2-06-2003, 19:48   #2 (permalink)

Standaard Re: hulp bij eerste mod

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ___juleke___
ik ga een xaser 2 case kopen. Ik ga die ook een beetje modden. Ik ga een windowkit steken, een baybus maken, ccfl 's installeren, in het frontpanel van men case dat rood er uit halen en vervangen door een melkplexi en een blauwe ccfl, ledjes instaleren, men kabels rounden en die in een doorschijnend tuinslang achtig iets doen (ik denk dat dat ook gebruikt word om de leiding van een wc te maken) en dan ledjes in die tuinslang "inboren" zodat je het zelefde effect als een glowpad krijgt, zou dat allemaal lukken voor een noob?. :P
Ik zoek nog iedeeen, dus moest jij die hebben mag je ze altijd posten, zodat ik alles al kan opschrijven en een "plannetje" maken of zo. Voor de uitvoering zal ik tot na de examens moeten wachten. dus al jullie ideeen zijn welkom!!!!!

c ya
Koop eerst die kast maar eens en een losse windowkit, lees dan deze door. Als je die erin heb gezet lees je deze door. Veel succes

edit: Kijk voor de gein ook is bij de tutorials Daar kan je misschien wel ideeen opdoen
Oud 2-06-2003, 20:04   #3 (permalink)

Standaard

Denk je dat het niet gaat lukken? Ga dat wel op men gemak doen en een week of 3/4 aan werken niet alles op 1 dag :P
apacer 256mb. pc 3200
volcano 9
___juleke___ is offline  
Oud 2-06-2003, 21:22   #4 (permalink)

Standaard

heeft niemand geen origineele ideeen meer? Nu niet dat ik vind dat als ik alles kan uitvoeren daat hier staat het geen slechte eerste mod zal worden.
apacer 256mb. pc 3200
volcano 9
___juleke___ is offline  
Oud 2-06-2003, 21:24   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
heeft niemand geen origineele ideeen meer? Nu niet dat ik vind dat als ik alles kan uitvoeren daat hier staat het geen slechte eerste mod zal worden.
relax ff...
Ideeen komen vanzelf die moet je de tijd geven :P

Thomas is offline  
Oud 2-06-2003, 21:35   #6 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Ik heb altijd het IDEE dat je zelf crea crea moet zijn. dan zal je ook een veeel lekkerder gevoel hebben over je creatie kijk es wat rond, hier en daar. misschien dat je op www.Metku.net nog wat leuks ziet.
Oud 2-06-2003, 21:35   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Citaat:
relax ff...
Ideeen komen vanzelf die moet je de tijd geven :P
Inderdaad, lees anders ook is oude topics door op dit forum en koop die kast Als je die kast hebt weetje zegmaar 'hoe alles werkt' en dan komen de ideen vanzelf
Oud 2-06-2003, 22:05   #8 (permalink)

The_Resetter's schermafbeelding

Standaard

ModBreak: Je kon deze "vraag" ook in je huidige topic doen, ik heb graag dat je daar verder gaat, zo word het forum niet vervuild.
Oud 2-06-2003, 23:19   #9 (permalink)

Standaard

ik las ff eerste hulp bij het modden

magoed, miijn advies is: neem je tijd, en doe het lekker relaxed. ik heb met mn casemod ook wel de nodige maandjes werk gehad.

zie een casemod als een fles wijn... het heeft tijd nodig om te rijpen... ga niet over 1 nacht ijs en denk je mods uit.. das alles wat ik je zo mee kan geven
Oud 3-06-2003, 09:59   #10 (permalink)

The_Resetter's schermafbeelding

Standaard

En FiXeL heeft een prachtig slot woord gegeven, take your time.
En als je nog vragen hebt stel ze in je vorige topic.

Mvg The Resetter
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eerste mod eragon Casemod Project Logs 1 21-08-2006 16:03
hulp gevraagd voor begin van eerste project unstable Casemod Junkies 23 11-12-2005 19:50
hulp bij eerste schema ongevallen ___juleke___ Elektronica Junkies 15 16-07-2003 00:29
Eerste mod :p N34X Elektronica Junkies 20 11-05-2003 15:43

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.