| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003
| Hi all Misschein een domme vraag......maar Ík zoek round kabels zonder de normale twee(master/slave) aansluitingen. Alles te koop heeft altijd twee aansluitingen....wat ik niet wil !! Ik gebruik maar een HD en writer en heb een hekel aan te veel kabel...... dus liefst zo kort mogelijk. waar kan ik zoiets kopen?? al vast bedankt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| ALs je echt geen losse kan vinden, ik heb ze wel eens gezien op een beurs. KAn je ook de standaard bestellen en dan het "slave"-gedeelte eraf knippen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| koop gewoon een normale rounded cable, en knip dit deel eraf: de middelste is eigenlijk de slave connector, maar je kan er zonder probs een master disk op aansluiten. ik heb 2 van deze ingekorte kabels in mijn case te zitten voor mn Raid-1 array, en dat werkt allemaal prima gewoon die zooi afsnijden met een scherp hobbymesje... 1 of 2 halen moet voldoende zijn ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 juni 2003
| Hier kan ik wat mee......super...... bedankt!! Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 92mm round ccfl en 120mm round ccfl | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 10 | 18-08-2004 22:55 |
| [NP] Sunbeam Round-up | Bart_Banaan | Frontpage Discussie Forum | 1 | 26-11-2003 07:40 |