| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| hmm.. dit topic moet ik geloof ik maar in de gaten houden ![]() ik ben zelf u ook bezig met een cube, alleen bouw ik de kast zelf van een ouwe atx kast en materiaal van mn werk (metaalbedrijf) ik ben al aardig op weg, maar helaas kan ik nog geen pics posten van mn werk tot nu toe. ik zal proberen om dit weekend een digicam te regelen, zodat ik toch wat kan laten zien. zon YY was voor mij ook wel wat geweest, maar de prijs vindt ik niet liev... maar het heeft wel wat, en is zeker uniek omdat niet iedereen het in zn hoofd haalt om zon dure kast te modden! dit wordt cker een plekje op de frontpage als ie af is! |
| |
| | #63 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #64 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Geesteren
| Wow dat ziet er echt leuk uit ik kan niet wachten om het resultaat te zien :P
__________________ Amd 1700+ JIUHB 0309 @ 2005 mhz 1024 ddr twinmos 2 x 80 gig maxtor Geforce 3 TI 200 http://www.amdclocker.tk |
| |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| En dan te bedenken dat je daarvoor betaald ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| hey, als je het naar de spuiter brengt, weet je zeker dat je een perfecte finish krijgt... zelf doen kan ook goed, maar bijna nooit perfect. (trust me, ik heb al eens een complete brommer gespoten en zelfs met het maken van een spuitcabine van afplakplastic zal je stofjes ondekken in de lak) dit kost wel een paar, maar het is het ook waard gezien de prijs van de originele case. maare.. zou je beter niet eerst al je windows zagen en ander mod werk klaar maken? het zou zonde zijn om de nieuwe lak te verneuken... ![]() |
| |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Heb je van modden enzow je werk gemaakt? Hmm dat lijkt mij ook wel wat. I Love moddin dus dan zou ik m'n werk altijd goed oen hehe. Zou de baas eindelijk eens trots op me kunnen zijn. LOL. Vind het een spectaculaire mod, Wim!! |
| |
| | #74 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |