| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ooh dan zullen ze het hier bij de drukker ook wel hebben (die hebben allemaal van datsoort dingen ff checken) edit ja ze hebben et edit: weet iemand reviews van deze case te vinden, op oc-tweaks.de was er ooit 1 maar nu is het datei nichf found ofzo, google ook nix gevonden |
| |
| | #47 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #53 (permalink) | |
|
| Citaat:
http://www.hardwarelabs.de/casemods.php?id=1 | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| die hebbik ook al gezien. op bit-tech staaat er ook een daardoor ben ik geinspireerd voor yy kasten maar ik wil deze, op wat nu hardware labs is, en voreger oc-tweaks.de stond er ook een van degene die jij mod |
| |
| | #55 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Blijft een moie kast wim. Maar uhhh mooie foto's ik blijf ze graag zien komen. Ook die van het modwerk trouwens.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #59 (permalink) |
|
| ik weet niet of dat normaal is dat zulke vragen gesteld worden op deze site (ey wim, had ff een vraagje, waar woon je (provincie ofzow) en wat voor werk doe je ? misschien beetje privé en als je niet wil antwoorde nzeg het me maar ff, maar ben nogal nieuwsgierig waar je al dat geld vandaan haalt)Laat de naam maar achterwege Maar zulke vragen heb ik liever niet. Ik vindt dat zijn mijn zaken (dus ook niet via een prive bericht) Wat een rare vraag ![]() |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |