| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #541 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| yep, zn YY cube mod gaat een heel stuk sneller dan die bak van mij.... ik wil de mijne ook af hebben, maar het schiet maar niet op >/ jammer dat ik niet naar overdose kan, want ik wil zekers de YY eens van dichtbij bekijken ![]() |
| |
| | #545 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #546 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik kan denk ik wel namens heel CJ zeggen, bedankt voor deze prachtige Work In Progress, ik zie hem graag op de frontpage, en natuurlijk op Overdose ! Puik werk wim, je bent nu echt een CaseJUNKIE Dan leek het mij verder wel een goed idee om in een na-praat topic verder te gaan.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #547 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik hoop dat ie mooi is geworden en wacht nou niet te lang met die pics...anders wordt ik zenuwachtig :P :P JIj ook bedankt dadelijk voor een mooie casemod, ik hoop hem overal te verwachten, overal een review :P Lekker gedaan!!! |
| |
| | #548 (permalink) |
| Wim haal nu onmiddelijk dat 'wanabee tweaker' uit je titel, je hebt nu de eretitel: tweaker gekregen ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #550 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #553 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
| | #554 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
![]() Ach verzin een andere man, wanabee, je bent een super goeie modder, ga je toch niet zo je case noemen ![]() Nou jah, het is jou case, maar ik zou hem nooit zo noemen ![]() | ||
| |
| | #555 (permalink) | |||
|
| Citaat:
![]() | |||
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |