| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #421 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ah, dat verklaart een hoop ik ga denk ik wel met rubbers werken, daar mijn case aan de buitenkant toch zwart wordt, en de plaat van de bovenkant een andere dikte heeft als de zijpanelen (boven alu, 2,5mm dik, zijpanelen staal, 0,8mm dik) ik kan er voor kiezen om de zijkanten ook van alu te maken, maar dit wil ik vanwege de extra kosten nog als een optie houden. ik was voor het materiaal niet zo gekke veel kwijt, maar ik wil deze mod zo simpel en goedkoop mogelijk doen. ik heb beschikking over meerdere CNC freesbanken op mn werk, maar ook daar wil ik geen gebruik van maken. ook vanwege kosten en zeg nou zelf: zelf maken is veel leuker dan het door een machine te laten doen ![]() |
| |
| | #422 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| |
| | #424 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik heb het anders opgelost >o teveel gezegt ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #426 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | ||
| |
| | #434 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| geloff dat ik nog niks gezegd heb in die topic maar dat moet dan maar even. Wim mooie case bla, bla, slijm, slijm Wat ik ff wilde vragen was of je misschien ff een overzichtsfoto van je case kan maken, hoever je nu bent, wat je gedaan hebt en wat je nog gaat doen. Want het is een zooitje in dit topic. iig case is looking good ! ![]() |
| |
| | #435 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |