| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |||
|
| Citaat:
| |||
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| € 310 en dan krijg je niet eens popnagels? :P Maar serieus on-topic: het lijkt me een case met een enorm mod-potentieel dus ik ben erg benieuwd naar de voortgang van dit project ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
![]() willen wel eens boven een xVcore van je board af knallen waarom niet boven de 1.65 Vcore uitkomen? intel northwood heeft last van snds(core gaat dood boven de 1.65Vcore) | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Cubes zijn kewl. Ga zelf ook een cube bouwen door twee Lian-li's naast elkaar te plaatsen en dan aan elkaar monteren...en voila een cube. In de ene helft mijn watercooling rig en aan de andere kant de hardware...
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Geesteren
| Dat lijkt me een heel mooi idee voor een casemod ik ben benieuwt wat het deze keer word al heb ik er wel een goed gevoel over :P De vorige keer heb je ons ook niet teleurgesteld dus we zijn benieuwt!! ![]()
__________________ Amd 1700+ JIUHB 0309 @ 2005 mhz 1024 ddr twinmos 2 x 80 gig maxtor Geforce 3 TI 200 http://www.amdclocker.tk |
| |
| | #23 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 22:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 09:49 |