| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #181 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| precies zo gaay het bij mij ook maar het is en blijft een KUNST om zoiets moois te maken ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #184 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| straling enzo? heb je daar dan geen last van? want ik heb dat ergens gelezen (weet niet meer waar) dat als je iets aan de ombouw van je voeding verandert dat er dan bepaalde straling ofzo vrijkomt... of magnetische velden... ofzoiets |
| |
| | #185 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| Je bedoelt met die kooi van ..... (ben ff de naam kwijt), ik denk dat dat wel mee zal vallen omdat er een groot deel van de voeding weer op zn plaats terrecht komt (of komt er die 'mesh' plaat overheen?)
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| |
| | #190 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() zeg nou eens eerlijk: een doorsnee computer gebruiker zou dit niet met zn case doen: http://members1.chello.nl/u.haarsma/...y/DSC01680.jpg sorry, moest weer ff patsen :P magoed, komt gewoon neer op dit: we are the enlightened ones, we are modders, and we are 1337! ![]() | |
| |
| | #193 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
| | #194 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Westwoud
| heey wim ![]() begint er erg netjes uit te zien. Ik kan niet wachten op het eindresultaat. trouwens wat was je site ook alweer van je shop ? Denk dat ik ook maar es zo'n watergekoelde voeding neem ![]() edit: ik moet es leren kijken haha :P |
| |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |