| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) | ||
|
| Citaat:
| ||
| | #168 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Wim mooie case! 310E? Heb je um incl PSU gekocht ofzo? Ik kon jou kast krijgen voor 240E! Ik ben uiteindelijk voor zijn kleine broertje gegaan en die is eindelijk binnen en verblijft nu ergens in NL totdat ik hem in mijn nederige huisje mag opnemen. Die van mij koste 210E. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wat kost het helemaal laten spuiten van je case nu? Ik heb misschien ook wel een adresj voor mij eigen case.. Mijn buurman zn zwager heeft een porsche tuning bedrijf en daar laat me pa ook altijd zn auto's spuiten dus ut zal vast goedkoper zijn als een normale spuiterij! Hoe berekenen ze eigenlijk de kostprijs van het spuiten? De verf+ spuitkosten natuurlijk, maar doen ze het net zoals bij verchromen op gewicht of gewoon op opp. ? Suc6 met je mod! |
| |
| | #170 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() en ik wil al niet eens meer gaan rekenen hoeveel ik in mn battle angel gestoken heb, maar dat terzijde. ik vindt dat je gewoon door moet gaan met posten van je mod hoor! sommige mensen vergeten wel eens dat mensen die een vaste baan hebben, iets meer te besteden hebben aan hun hardware, en wie het breed heeft, laat het breed hangen toch? :P mijn cube gaat me ook goud geld kosten, en ik probeer juist zo goedkoop alles te maken, maar let wel: ik vindt mn eigen tijd net zo kostbaar als die van de baas... dus vanuit die hoek bekeken ben ik weer duur bezig... | ||
| |
| | #171 (permalink) |
| Je kan beter dik geld uitgeven aan een mod als dat je jezelf moet gaan behelpen met alle cheap ass bende en dat je dan uiteindelijk het resultaat niet goed vind en dus vervolgens maar aan een 2e case mod begint! Cheap ass bende gebruiken resulteerd alleen maar in meer kosten |
| |
| | #172 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Een ding snap ik niet: als A.P.Versteeg een schitterende, niet goedkope, creatie in elkaar steekt is iedereen vol lof, en als iemand anders iets meer geld uitgeeft aan een mod komen er van die wazige reacties ................ raar volk! EDIT: wie denk je wie de ALIAN in elkaar geknutseld heeft? BTW ik vind het wel prima dat er prijzen genoemt worden, anders krijg je weer van: hee wat kost jouw case, de mijne was 210 euro :P
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #173 (permalink) |
| Dat komt omdat hij niet met prijzen begint te gooien en gewoon rustig begint te modden en als het eenmaal allemaal klaar is post ie ut pas en zit iedereen zoiets van wtf brute mod!! En als Versteegh al prijzen noemt zijn het alleen van de hardware onderdelen die erin zitten en niet van dingen zoals de case etc.. Mensen denken er vaak niet bij na wat een beetje casemod kost, kijk maar naar die case van reseTTim, lollig ding, totdat je weet wat ie ervoor betaald heeft! Alain Li or whatever die hier ook rond zwerft is volgens mij ook alles behalve goedkoop, moet jij maar is gaan informeren wat ut kost om ff een figuurtje door een watersnijder uit je kast te laten halen kost! Volgens mij zit je dan al op de aankoopprijs van de meeste standaard kasten. Maareh Wim Keep up the good work! |
| |
| | #174 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Ik ben geen moderator of zo maar ik denk dat er nu genoeg gezegd is over het hele geld gezanik als mensen over geld willen praten gaan ze dat maar in het 1337 forum doen of zo. Dus on topic blijven mensen, ik vind namelijk dat dit hele topic uit zijn verband wordt gehaald. >/ |
| |
| | #176 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ok ontopic dan..................al vorderingen Wim......? Ik vindt dit een leuk topic om te volgen nmlk
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #178 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Verry nice. Ik vroeg me af welk water en welke toevoeging je gaat gebruiken voor je waterkoeling. Ik ben nu zelf ook bezig met mijn 2e waterkoelings setje, maar het "welk water" verhaal ben ik nog niet uit. En vooral de vraag waar ik het moet kopen. Verder ziet de case er heerlijk uit.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #180 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Das een mooie voeding zeg. Zal wel heel stil zijn. Kop op Wim, niet luisteren naar dat gezeur. Als ik mn collegas vertel wat ik verbouwt heb aan mijn kast zeggen ze ook je bent niet wijs. Maar dat ben ik dus wel, Modden is gewoon een kunstvorm.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |