| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Wim, geef anders ff aan PO door wie die PM had gestuurd, dan verzoekt PO hem wel ff om dat voortaan te laten >/ Mensen die vragen van: geld teveel vind ik zoiezo dom, Wim spaart ook heus wel voor z'n spullen, alleen heeft hij het geluk dat hij in een computershop werkt. Doordat hij daar werkt heeft hij misschien ook de nodige connecties, so what? Aleen maar beter toch? Je vorige mod was erg mooi We hopen dat deze dat ook wordt, je moet zelf beslissen of je dit topic dicht wil hebben of niet. Maar ik denk dat de meeste mensen het op prijs zullen stellen dat je gewoon verder mod op jou manier en dit topic open laat De mensen die vinden dat je een patser bent of wat dan ook; laat hun gewoon, meer dan 95% vindt je mod mooi en zeikt niet, de overige 5% zijn gewoon geen echte CaseJunks die elkaar respecteren... Als je dit topic laat sluiten; jammer, maar ik kan het me wel voorstellen, beetje raar dat sommige mensen zulke dingen van je gaan denken ![]() Je modskills gewoon erg goed en we willen daar zeker van genieten ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #154 (permalink) |
|
| Ok ik ga dan maar door, maar ik ga de naam niet noemen van dat persoon die mij die pm heeft gegeven, ik denk dat hij het nu wel weet wat hij kan en niet kan. En ik heb ook nog een ander minder leuk bericht, ik ben vandaag bij de metaalbedrijf geweest en daar mijn deurtjes heen gebracht om ze even te laten snijen met een laser, maar ze hebben pas over 2 weken tijd. Nu kan dus de kast nog niet gespoten worden, want ik wil alles in 1 keer laten spuiten Om de reden ik wil geen kleur verschil wil (ben nogal precies) en zit nog steeds op mijn waterkoeling producten te wachten die uit duitsland komen,daar komt het op neer dat er een kleine stop op zit maar als ik weer wat klaar heb,zullen jullie zeker fototjes krijgen.En tomas jou ken ik zeker nog ,van het OC website leuk dat ik jou ook hier mag tegen komen. En Hummel-X ik ben de eigenaar van dat bedrijf. En bedankt voor de leuke reacties allemaal. ![]() |
| | #155 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Het moge worst wezen hoe je die mod betaalt, we willen hier gewoon coole cesemods zien, waar je het van doet gaat niemand een ruk aan. PM's van dien aard moet je achterwege laten, ben een vent en reageer dan gewoon in het forum. Enne Wim bedankt dat je de PM doorgestuurd hebt, op Overdose mag die gast gaan Sumoworstelen met onze Squidje, das pas een pouwerradouwerrrrrrrrrr
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #156 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #159 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| WTF maakt het eigenlijk uit hoe je aan het geld komt, de een geeft 100 euro uit als die gaat zuipen op zaterdag, hij bewaart het en koopt en een zwaaar vette case voor. En wie vraagt hoe die aan het geld komt moet zelf maar eens gaan werken dan ziet die aan het einde van de maand wel waarom. Niet meer zeiken we gaan mooi door keep on modding en keep us informed ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #160 (permalink) |
| Zo is het, modden is gewoon prioriteiten stellen, de een scheurt de hele dag op zijn scooter rond en strooit in het weekeind met geld om de breezah-chicks te imponeren en de ander doet er verstandigere dingen mee, choices!!! Weet je meteen waarom ik niet loop rond te blaten wat de waterjet in de ALIAN gekost heeft.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #161 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Dus Wim, je bedoelt dat we nu 2 weken zonder vooruitgang van uw kast zitten? Shitzooi!!! Ik volg dit meer meer interesse dan wie dan ook. (Slijm, slijm) Da's wel barre jammer maar het zij zo. |
| |
| | #162 (permalink) | |
| Citaat:
Maar relax en ga gewoon lekker door, laat je niet van de wijs brengen door een opmerking van iemand wiens prioriteiten elders liggen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| PO En ik zitten gelukkig op 1 lijn wat deze kwestie betreft, keep on modding en ik wil vandaag nieuwe fotos zien ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #164 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Een goeie mod kan je niet alleen met geld kopen, het heeft ook veel te maken met de skilz van de modder, creativiteit en emotionele waarde. Het boeit mij ook niet wat het kost als het maar mooi word ![]() En dit word zeker een geweldige mod . |
| |
|
| « Mod van Thomas :)
|
straling » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 | Casemod Junkies | 57 | 23-01-2004 23:29 | |
| Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic | The_Resetter | Area 1337 | 59 | 23-08-2003 10:49 |