| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Beek (limburg)
| Mischien klinkt het stom Ik kwam pas op het idee om onder mijn keybord een neonlicht te maken die ik dan we met een apparte kabel aansluit. Bij ik zou bij de normale groen ledje's van (Num Lock,Caps Lock ,Scroll Lock) super leds in bouwen met een screensaver waar ze dan flikkeren kan dat wel een leuk effect geven. Mijn vraag is heeft iemand al eens zo iets gedaan? of weet iemand waar ik het kan vinden op internet en zijn er ook vierkante superled's te krijgen omdat die wat in het toetsen bord zitten ovaal zijn? hoeveel volt. zijn die ledje's die al in zitten? alvast bedankt... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| ZAt ennuh gebruik glowstring ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
, en hoeveel volt ?? tja meten is weten maar ga er maar van uit dat het werkt
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
http://membres.lycos.fr/bmbros/vis_led.zip dit zou em moeten zijn, heb de link getest op werkendheid, niet op correctheid van de inhoud edit: hij werkt volgens mij alleen op PS/2 keybs, mijn IBM RAK3 USB reageert er iig niet op. edit2: bij nader inzien, et kan ook komen omdat het ik nu een NT based OS heb (win2K, en XP is ook NT Based). de laatste keer dat ik de plugin heb gebruikt was onder Windows Millenium Edition | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| als het een bietje lukt krijg je dit effect zonder flits ![]() met flits ![]() 1337 looks :P ![]() [edit] zo beter squid [/edit]
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Volgens mij zijn met en zonder flits omgedraaid ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| klopt net ge- edit
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |