| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb net ff wat zitten klooien met de dremel, en wat plexi om te kijken of een CJ glowpadje mogelijk is, en kijk dit is het: Ik heb ff een blacklight 10cm CCFLetje gebruikt voor het verlichten. Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet,iemand suggesties? het plaatje plexi is 10x17cm.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Mooi gedaan, misschien kan je em verkopen op CJ meeting als er interesse is ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| woei, mooi B_B :P kan je mss wel menemen naar de CJ events ik vind het wel kewl, mss kan je gaan voor een logo met verschillende kleuren (dus verschillende platen achter elkaar, je kent het wel) ik ga het iig ook eens proberen! ![]()
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| hmzz pic werkt niet meer zou je het mischien ff kunnen fixen jaap dan kan ik ff kijken ik heb namelijk al tijdje plexiplaatje gegraveerd leggen met CJ logo :P
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| is er trouwens al een ontwerp voor een CJ casebadge? zo jah, mag ik die hebben (ik heb hier spullen om zelf casebadges te maken, van een IA), en die T.net casebadge is ook wel ok, maar CJ is natuurlijk een stuk leuker |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| oke ik heb ff pic gemaakt maar is tamelijk brak
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Beek (limburg)
| het is mischien we een leuk idee om het plaatje op een kleiner formaat maakt en dan plaatse tussen de cd rom spelers in als je daar nog een slot vrij hebt een vriend van mij heeft het ook gedaan.Ik zal kijken of ik daar nog pics. kan krijgen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| site voor glowpad | Foxie | Casemod Junkies | 21 | 1-07-2008 17:52 |
| Glowpad in plexi case: Gaat dit werken?? | The Undertaker | Casemod Junkies | 4 | 2-11-2003 22:15 |