| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Silversim
| Heeft iemand een iedee [b[idee[/b] hoe ik me wissel voor me hd frame kan gaan modden? Ik heb een lian li case en dus zo'n hd wissel apraat apparaat. Nou mag die laa die er uit komt gewoon blijven want die is al van allu maar het wissel frame niet. ericq ModEdit: Ik heb even de fouten er uit gehaald, geliefde ABN Nederlands te typen dank u |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| als je nu eens het frontje pakt van je case en daar op de juiste afmetingen een gat in dremelt zodat het frame bedekt is en je alleen de slee ziet. Ik heb het zelf niet geprobeert dus als het mis gaat ben ik niet aanspraakelijk :P
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ZRM modden | sukkeltje456 | Casemod Junkies | 6 | 5-12-2007 19:10 |
| PSU modden | Azariel | Elektronica Junkies | 4 | 15-07-2006 11:23 |
| Modden op de PcX | _ferry_ | Events Junkies | 6 | 2-02-2005 18:44 |
| Muis Modden | Elektronica Junkies | 2 | 10-04-2004 14:45 | |
| Frame voor de Active Desktop | The Undertaker | Software Junkies | 0 | 7-04-2003 09:17 |