| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Hoi mensen, Vandaag begin ik aan een nieuwe case. Ditmaal zal het een desktop model worden. Ik kan er op dit moment niet veel over kwijt of tonen maar de beelden hoe hij er moet uitzien zitten in mijn hoofd. Diegene die men eerste casemod kennen weten waar ze zich mogen aan verwachten. Dit is de eerste foto die ik voorlopig kan laten zien: Een eerste onderdeel voor de nieuwe casemod. ( Geen grap, ik ga dit echt gebruiken.) ![]() Jawel, een houten tuinpaal. Tot een van de komende dagen. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| [geinmodus] laat me raden... je gaat je intel P4 spietsen met die tuinpaal en gaat dan hopen dat ie niet meer uit het rijk der doden herrijst? [/geinmodus] i'll keep tuned onto this topic.. misschien is het niet eens zon gek idee :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| damn, een houten tuinpaal ![]() vogelhuisje zou idd kunnen :P maar 2 stukken paal, liggend, met er bovenop, en onderin een 1cm dik plexi ![]() Code: __________ _______ __________
O_________O |_______| |__________|
vooraanzicht zijaanzicht | |
| |
|__________|
|__________|
bovenaanzicht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| :P LOL ik lach me hier krom van jullie grappige reacties. Blijf dit topic volgen, hij MOET tegen 1 augustus af zijn, daar ik in het weekend van 1.2 en 3 augustus op een workshop casemodding ga staan met men cases. Voor de geïntreseerden: www.mgevent.be |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]()
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Casemod Gallery | uzuri | News & Review Junkies | 20 | 4-02-2005 19:45 |
| n00b casemod in progress + vraagje | mantisnl | Casemod Junkies | 54 | 10-11-2003 20:27 |
| Nieuwe casemod(s) in progress -- UPDATE + pics op pagina 8 | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 121 | 11-08-2003 18:31 |
| Mijn eerste casemod in progress | Lampje | Casemod Junkies | 23 | 14-04-2003 02:54 |
| Casemod in progress + lijstje wat er nog aan gedaan word | Phant0m | Casemod Junkies | 14 | 30-01-2003 23:48 |