| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Dit weekend goed doorgewerkt en het gaat vlot vooruit. Hier wat pics. Oja, ik heb een naam nodig. Daar ik deze zomer verschillende Lan's zal aandoen dacht ik aan " LanTing" Lijkt die naam iets? De Foto's: ![]() Hier diende die paal dus voor :P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot Mods |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| hééj, dat begint ergens op te lijken ![]() als er handvaten e.d. aan komen, om het een echte lan-kast te maken, vind ik LanThing wel een redelijke naam, het klint alleen niet zo lekker , "ligt niet lekker in de mond":Pvoor de rest: t begint echt wat te worden zo, ik ben benieuwd naar het eind-resultaat ![]() |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Gelijk een stuk verder! Gaat goed zo, ziet er mooi uit! Komt er nog een plexi kap bovenop ofzo, dat je erin kunt kijken of niet? Geef ff snel antwoord en mod verder ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Je kan gewoon de bevestegings gaten gebruiken van je moederbord, en dan de standaard afstandsbusjes in je houten/metalen plaat schroeven.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| ok mensen, nog 2 dagen verwijderd van OD en men case is zo goed als klaar. Ik moet zeggen dat ik de laatste 5 dagen hard heb moeten doorwerken om de case op tijd in orde te krijgen. Gisteren diep in mijn vinger gesneden en net nog even aan de stroom gehangen omdat ik de stekker er vergeten uit te halen had ( ja, ik heb er wel wat voor over) Overdag werken, thuis komen en direkt de zolder op om verder te werken aan de case. Enkel nog 2 frontjes maken om men dvd en cdr te verbergen en ik ben klaar. Ik ga nu nog geen foto's tonen van hoe hij er uit ziet maar diegene die naar overdose komen zullen hem kunnen bewonderen. Zondag zal ik proberen de pics online te zetten. De naam voor mijn nieuwe case: BLUE LIGHTNING. SeeU@OverDose. :P |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| damn, jammer dat ik niet op overdose kan komen >/ magoed, ik weet haast wel zeker dat er wel pics worden gepost na overdose ![]() het ziet er veelbelovend uit, ik kan geloof ik maar beter eerst een kussen voor me op de grond neerleggen om mn onderkaak op te vangen als ik na overdose weer dit topic ga bekijken ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Casemod Gallery | uzuri | News & Review Junkies | 20 | 4-02-2005 19:45 |
| n00b casemod in progress + vraagje | mantisnl | Casemod Junkies | 54 | 10-11-2003 20:27 |
| Nieuwe casemod(s) in progress -- UPDATE + pics op pagina 8 | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 121 | 11-08-2003 18:31 |
| Mijn eerste casemod in progress | Lampje | Casemod Junkies | 23 | 14-04-2003 02:54 |
| Casemod in progress + lijstje wat er nog aan gedaan word | Phant0m | Casemod Junkies | 14 | 30-01-2003 23:48 |