| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| weet iemand waar ik dit (liefs in NL) kan kopen ? ![]() ook wel gezien op de FP van cj ![]() dezelfde formaat hoeft niet maar als et maar niet enorm groot is of te klein. where can i get it ![]()
__________________ blaat |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| kijk ook eens bij de expo
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Meen dat deze dingen ook bij de kijkshop liggen, kijk anders ff op http://www.kijkshop.nl Ja ik weet het langzame site.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| @ http://www.skytronic.com/nl/com/prod....php?s=153.171 zijn ze me een tikkeltje te groot, en over de prijs begin ik niet :P Kep op kijkshop.nl gekeke maar zag em niet staan, ik dnek dat ik van de week ff langs expo en kijkshop ga en diverse cadeaushops. Iemand nog iets ?
__________________ blaat |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Ik heb daar een maand geleden ook naar staan kijken. Op de site van de maker van Luminglas (sorry, even geen link) stond dat ze die dingen in alle vormen en maten konden maken, ik had er nog over gedacht om te vragen voor hoeveel ze een computerkast in elkaar wouden zetten die aan alle kanten totaal bedekt was met dat spul . Dat wou ik doen, totdat ik de prijs van die normale dingen zag >D [/i] |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| lumiglas is iets anders dat die plasma schijf hoor, lumiglas is eigenlijk plexie die uv reactive dus licht op onder uv / blacklight just setting things straight :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
ze hebben ram veel qua electronica,dat kunnen ze niet allemaal online zette
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |