| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb die dingen nog niet in een nederlands shop gezien. Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar bij frozencpu gezien en helaas is de IA daar al afgelopen.... Misschien kan je kijken welke leverancier ze maakt en dan naar een webshop zoeken die spullen van die leverancier verkoopt en vragen of ze die kunnen bestellen? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Enschede
| Ik heb ze namelijk gevonen op http://www.directron.com/uvide.html maar heb geen zin om 50 euro bij tebetalen voor transport. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Vdam
| Eurhm tis maar een idee maare Kan je niet beter IDE kabels halen met een Light string er in ??? Die heb ik namelijk ook in me bak en hem ik van XXlcases en Frezinghardware... op het plaatje lijken ze groen maar in het echt is het meer tegen blauw aan.. heel nice kleur van zilver met blauw licht er in..... was iets van 30 euro kwijt.... merk was Sharkoon.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| http://www.ledos.nl/pc-factory/nl/dept_250.html dan de IDE UDMA33/66/100 Ronde kabel die ongeveer wel (gebroken)wit..... of deze:Antec Cobra A26UV IDE rondkabel UDMA133 Wrapped with UV-activated plastic tubing for maximum air flow improvement
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Vdam
| @ FIXWL... Hij zocht juist blauw kleurige en niet dat Tjernodebiel groen... En verder Die Sharkoon inverters maken idd gepiep maare... we zijn modders ofnie... heb een bolletje plakband achter de bevesting plaatje gedaan en toen de inverter op een stukje metaal geschroeft. Piep weg omdat het dekselje nu goed aangedrukt is.. dussss wat nou gepiep? jij moet nie zo piepe |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Enschede
| of heel misschien kunnen we een inkoop actie op touw zetten dan word het denk ik wel leuk om daar tekopen?????? want ze hebben daar leuke mod spullen bij http://www.directron.com . |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik waarschijnlijk nr 2 als er cashflow is :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Misschien zit die al in een hele grote IA die eraan komt, plus nog veel meer ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
edit: Duurt nog even hoorde ik, sorry...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blacklight verf | Sjoerd805 | Casemod Junkies | 6 | 30-03-2007 18:05 |
| Blacklight met blauw??? | paultjuh | Casemod Junkies | 66 | 7-03-2004 11:44 |
| CCFL combo groen + blacklight | Kagar | Casemod Junkies | 8 | 14-04-2003 20:20 |