| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| beste mensen, ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Bas en ik kom van overclockers.nl, deze site is wegens omstandigheden gesloten en ik kreeg een verwijzing naar deze site. Goed, ik zal misschien nog wel eens een foutje maken (verkeerde plek topic plaatsen) maar ik word wel gewend ---------------------------------------------------------------------------------------------------- meteen een eerste vraag , Ik heb de buitenkant van mijn case met traanplaat-sticker bedekt... Nu is het zo dat de sticker loslaat op de vouw van het bovenpaneel..zou ik dit met secondenlijm vast kunnen zetten? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| btw. waar koop je dat spul eigenlijk? ik wil dan van dat nep-traanplaat of traanplaatsticker, wat je soms op autoos ziet om ze er sneller (?) uit te laten zien. halfords heeft ut niet, de lokale ijzershops hebben alleen 3mm stalen traanplaat en das nogal duur edit: dat spul wil k dan gebruiken om een dubbele bodem in me pc te maken, voor het wegwerken van kabelzooi etc, ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en is dat een beetje stevig? of moet ik ut op n alu plaatje plakken?? ik zal vanmiddag eens de karwei opzoeken ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| alu plaatje is dan wel nodig. het is gewoon stickervel, dus als je nooit meer bij je kabels wilt komen kan je het er gewoon overheen plakken , als je een dubbele bodem wilt moet je idd ff een plaatje alu eronder stoppen ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Praxis heeft eht
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb NOG geen digi cam, en als ik er een heb zal ik zeker foto's posten ![]() /Kvind ut hier nu al gezellig ![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ja cker jammer dat de site weg is... Maar dat dubbelzijdige plakband lijkt me idd wel wat! Waar haal ik dat? en dan maar meteen warmte geleidend voor mn G4 :P:P
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Traanplaat, hoe duur? | brother3526 | Casemod Junkies | 1 | 22-03-2007 16:46 |
| traanplaat | ken536 | Casemod Junkies | 1 | 13-05-2004 19:07 |
| traanplaat | Neonracer | Casemod Junkies | 38 | 15-04-2003 19:06 |