| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003
| http://www.burnoutpc.com/index.php?p...&review_id=135 op got waarderen ze mijn aanwezigheid niet. dan verhuis ik maar naar de overburen. ff linkie naar me site < sorry > anders komt er een topic met 100 pics, modem killer, en site design killer |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ziet er erg mooi uit zeg. leuk idee met die leveles. Maar is het nou plexi of lexaan ???
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Zeker een mooi project! Origineel en overloaded with MODding gear! I love it! Hou de FP in de gaten... wij krijgen een hele mooie review!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Zeer nette mod! Erg mooi afgewerkt en goed uitgewerkt. Complimenten. Weet je al meer over je videokaart? Zou wel erg zonde zijn nl...
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Perspex, plexi, what's the difference? Volgens mij zijn het gewoon merknamen van verschillende fabrikanten, want het is gemaakt van acryl. Hij is in ieder geval gruwelijk mooi!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| High Power - Power Watcher 480 by Sirtec | uzuri | News & Review Junkies | 5 | 16-04-2005 00:35 |
| Logisys Crystal Power 500W Power Supply | Tress | News & Review Junkies | 1 | 11-08-2004 03:34 |
| Cooler Master Real Power Power Supplies | masterwebber | News & Review Junkies | 11 | 3-07-2004 21:24 |