Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 25-06-2009, 10:00   #1 (permalink)

Standaard Moederbord in linkerwand Acrylic case

Deels met jullie hulp heeft mij sosm onhandige zelf een Sunbeam acrylkast in elkaar gezet zonder dat er al teveel stuk ging. (reset knop). Wat geeft dat ding een licht.

De kast is door een verhuizing nu aan de linkerkant van het bureau gekomen, met als gevolg dat ik nu tegen het moederbord aanstaar.

Is het mogelijk als je hem helemaal uit elkaar haalt om hen gespiegeld weer in elkaar te zetten met het bord links?

Ik weet dat de afstandhouders verzinken, maar als ik daar een andere bijvoorbeel messing schroef voor gebruik met een bolle kop.

Ik denk dat het tweede probleem bij het i/o gedeelt zit. De kast omdraaien levert problemen op met de ccfl's (14)die erg vast op de bodem zitten die dan boven komen.

Om dit te vermijden begin ik liever opnieuw, met een nieuwe kast, maar dat heeft geen zin als een gespiegelde montage niet werkt.

Zijn er stevige klassieke kasten met het bord links. Ik wil het uitsnijden wel een keer proberen, maar eerst wil ik zeker weten of ik de acrylkast moet opgeven voor links.
Merlanni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2009, 11:14   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Zet 'm ondersteboven
Carpento is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2009, 15:33   #3 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

Reversed atx álá minute?
Oud 25-06-2009, 17:09   #4 (permalink)

Goulashkroketje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento Bekijk bericht
Zet 'm ondersteboven
En als je liever geen lelijke pootjes op je dak wilt hebben kun je hem eventueel ook achterstevoren plaatsen.
Oud 25-06-2009, 21:07   #5 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

De oplossingen op z'n kop en achterstevoren heb ik ook zelf al bedacht.

Ik denk niet dat het mogelijk is het ding te spiegelen door het i/o gedeelte. dat zit op een manier vast dat het achterplaatje niet te keren is. Wanneer ik de moederbordplaat omdraai verban ik de voeding naar beneden, precies waar nu 5 ccfl's liggen en twee inverters.

Deze zitten niet met de klitteband vast maar met extra sterk dubbelzijdiig transparant tape. Dan komt ook nog het ventilatiegat boven naar beneden.

Ik denk dat het weghalen van de inverters en lichtbuizen noodzakelijk zal worden. Ik keer dan alleen de zijpanelen en het achterpaneel. Ik denk dat ik dat maar ga doen met een nieuwe kast.
Merlanni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2009, 13:13   #6 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Je bent de enige die het een beetje in kan schatten
Carpento is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-07-2009, 11:41   #7 (permalink)

Standaard

Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,Coen is oen,
mattie1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2009, 23:53   #8 (permalink)

Standaard

Volgens mij moet de elektro faq weer eens bijgewerkt worden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lo0m's SunBeam Acrylic Case lo0m Casemod Junkies 26 17-02-2004 19:50

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.