| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 mei 2003 Locatie: Doornspijk
| hey mensen, momenteel ben ik bezig met het ontwerpen van een nieuwe plexiglas case. nu ben ik niet zo goed in averall maten enzo. en heb ik momenteel ook maar 2 oude cases thuis staan daarom verzoek ik jullie ff wat meten hier neer te zetten zodat ik de tekeningen af kan maken. natuurlijk zal ik ze hier posten als ze af zijn en hopelijk ook het resultaat. het gaat dus hoofdzakelijk om de grote van jouw. 5.25" drive 3.25" drive design knop aan de voorkant en CPU ik kan veel vinden overal maar ik wil weten wat de echt casemodders voor maten hebben zodat ik daarvoor wat kan ontwerpen. als de tekeningen goed zijn en het resultaat ook dan zal ik meteen een duidelijk uitleg bij jullie deponeren. bij voorbaad dank Ewart ten Brink |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| mmmm je moet gewoon met 1 plexi plaat die je gaat gebruiken voor je zijkant gebruiken als mal, je legt je mobo erop, tekent de gaatjes af etc, daqt is 1 dan de achterwand(das het lastigst) moet je aftekenen waar(ruw) DE audio, lan, usb en de rest van de connectors komen(daar is op inet wel een schema voor) btw...je hebt de onderdelen toch wel? anders is het puur op maten die je van anderen krijgt niet te doen(imh ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb alles behalve mijn nieuwe 3D kaart die komt morgen en mijn mobo komt dinsdag dus ik wouw eerst ff kijken hoe het in 3D eruit ziet en waar ik cool lampjes kan plaatsen. ik heb namelijk het geheel in 3D getekend |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik ga ook alles in 3D maken heb je dit in autocad gedaan zo ja wil ik best wat zien/overnemen. GReetz Raven
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| nee niet in Autocad maar in Inventor heel handig programma. ik kan de tekeningen straks wel overzetten na het voormaat voor autocad omdat inventor ook van autodesk is. als je het progie wilt hebben zeg het kan ik hem best na je opsturen digitaal of op CD-rom maakt mij niet uit. ik heb momenteel een leerlingen versie en die mag ik zoaak gebruiken als ik wil. maar contacteer me maar ff via mail of msn dan kunnen we het er wel over hebben. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| OC-en slecht voor je Hardware? | Reist | Cooling & OC Junkies | 36 | 21-01-2004 21:10 |
| Benodigde hardware voor gamen | Ultima | Area 1337 | 25 | 30-11-2003 15:04 |
| Ideeën voor casemod met oud Hardware? :) | Kenvdb | Hardware Junkies | 13 | 17-10-2003 11:17 |