| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Maar ik zit met een hele andere kast en waar bij jou de pomp staat zit bij mij een HDD rack, mijn pomp komt heel ergens anders. en waar ik heb zo moeten plaatsen om hem uit het zicht te houden is geen plaats mer, daar lopen alle draden. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003 Locatie: Haarlem
| Het is dat kleine grijze kastje achter je reservoir neem ik aan? Dan valt het idd nog wel redelijk mee, maar ik denk alsnog dat het wel aardig prijzig is en dan alsnog, het relais is ook al meer dan genoeg ervoor, en dat van die overspanningsbeveiliging vindt ik ook wat overdreven, want het pompje is 10 Watt en er lopen milliamperres, dus met een klen zekeringetje kun je ook al af. En op het relais heb ik nog 2 contacten over, dus ik kan nog een pomp oid schakelen. |
| | |
| | #35 (permalink) | |
|
| Citaat:
en het kasje kost 32 euro | |
|
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Das nog best veel, k weet niet hoeveel een gewoon relais kost maar dat zal wel niet meer dan 5 euro zijn. en ik heb bijna het gat voor het rooster eruit, daarna nog ff schuren en dan heb k dat ook weer gedaan ![]() |
| | |
| | #38 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Beetje oude koe he ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagjes over mijn mod (was: [CIP] Thunder) | Ni | Casemod Junkies | 20 | 27-09-2006 23:48 |