Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-08-2008, 00:11   #16 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel Bekijk bericht
Als je vervolgens even verder zoekt op de apevia site vind je DIT

Waar dus opstaat dat zowel ATX en mATX in deze kast past. Trek zelf je conclusies.

Verder vind je op die site ook DIT Waarop de heel netjes staat hoe je alle leds etc aansluit.

Conclusie: Dit had je zelf ook allemaal kunnen vinden als je een beetje zoekwerk had verricht. Niet lullig bedoeld, maar wij zijn hier niet om jou werk op te knappen. We zijn zeker niet te beroerd om een vraag te beantwoorden, maar als de antwoorden zo logisch zijn wordt het voor ons ook een beetje vervelend.
Sorry, weer een vraag maar ik kan het niet vinden. In de reviews word gezegd dat er bij de X-plorer geen instructies zitten. Weet je misschien ook een manual voor de X-plorer?
WillNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-08-2008, 11:21   #17 (permalink)

Standaard

Heb hem al
Oud 5-08-2008, 11:44   #18 (permalink)

BlackWhizz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel Bekijk bericht
[..]

Conclusie: Dit had je zelf ook allemaal kunnen vinden als je een beetje zoekwerk had verricht. Niet lullig bedoeld, maar wij zijn hier niet om jou werk op te knappen. We zijn zeker niet te beroerd om een vraag te beantwoorden, maar als de antwoorden zo logisch zijn wordt het voor ons ook een beetje vervelend.
Joehoe, google werkt op iedere pc met internet. Dus een beetje meer zoekwerk mag ook wel!
Oud 6-08-2008, 15:38   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackWhizz Bekijk bericht
Joehoe, google werkt op iedere pc met internet. Dus een beetje meer zoekwerk mag ook wel!
Ik had gezocht, maar hij stond inderdaadf niet online. Mailtje gestuurd naar de zaak waar ik hem heb besteld, en toen mailtje teruggehad met de handleiding.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe kast kopen? Laser Casemod Junkies 6 9-11-2006 23:50
nieuwe case ? gangsta_nation Hardware Junkies 6 15-07-2005 19:50
nieuwe videokaart kopen ? oObreezerOo Hardware Junkies 2 30-01-2005 10:58
Waar kan ik deze case kopen ??? Raptor Hardware Junkies 9 22-02-2004 13:13
Nieuwe router kopen. Welke moet ik nou nemen? Freakazoid Hardware Junkies 73 22-12-2003 09:08

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.