| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2008 Locatie: Nederland,Maastricht
| Hallo, Ik heb al twee keer een computercase gemod maar nu wil ik iets nieuws...dus ik ben van plan mijn router en modem in een klein kastje te bouwen en dat die met neon vullen enzo maar nu weet ik niet heeft dit nut en vinden jullie het iets? Gr Gtaganster P.S. als jullie het een goed idee vinden wil ik jullie op de hoogte houden! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| ModEdit: Ik heb hem eventjes verplaatst richting Casemod Junkies, vond het daar beter passen. Zelf vind ik het wel een leuk idee, maar of het nuttig is weet ik niet, maar zowieso hoeft het modden niet nuttig te zijn imo, als jij er van geniet om te modden, dan moet je dat gewoon doen!
__________________ //Thapous |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2008 Locatie: Nederland,Maastricht
| ik ben nu begonnen met het project als ik foto's heb zal ik ze meteen uploaden! Ik heb nu wel het logo klaar! ![]()
__________________ www.weerfotos.nl.tp |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat voor merk/soort pc als mediacenter? | Bartjez | Hardware Junkies | 5 | 5-11-2006 20:56 |
| Hoe kan ik de soort .AVI file vinden ? | Software Junkies | 5 | 28-02-2003 19:13 | |
| Hoe kan ik achter de soort file komen ? | Software Junkies | 12 | 28-02-2003 12:24 | |