| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| ik heb een vraag als ik de binnekant van me case wil spuiten welk merk kan ik daarvoor het beste gebruiken??? en hoe doe je zoiets? en nog een ding =$ hoe kan ik plexi het beste en mooiste uitzagen/sneien?? met een dremel of handzaag ??? ![]() ![]() alvast bedankt ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Over het algemeen is motip wel een goed merk, maar er zijn genoeg mensen die het met gamma spul net zo mooi weten te krijgen. Het ligt over het algemeen meer aan hoe goed je spuit dan aan wat voor verf je gebruikt. Wel een tip hierbij, als je een primer gebruikt, gebruik dan de primer van het zelfde merk als waarmee je de eindlaag gaat doen! Verder over je vraag aangaande plexi. Er is een hele mooie plexi tutorial, beetje zoeken had dus wonderen gedaan: KLIK HIER |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| Ik ga binnekort een poging wagen met kobra en of montana verf, word gebruikt bij graffiti. Volgens een vriend die in een graffitie shop heeft gewerkt moet montana uit de zelfde fabriek komen als motip, en de verf is vergelijkbaar. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2008 Locatie: Eindhoven
| Autoverf/lak werkt ook goed, is net wat krasbestendiger en ook te koop met allerlei kekke parelmoereffecten. Misschien een idee om eens in cartune webshop te kijken? Als je bijv. een raampje in de zijkant hebt, en dan de binnenkant van je case in een iriserende kleur spuit, krijg je echt gave effecten (moet je wel lampjes aan de binnenkant hebben, doh) |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Dussss; zonder goede/juiste primer ben je nergens!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Vernis, ook wel blanke lak genoemd is niet bedoeld om in later stadium over heen te spuiten. Betwijfel trouwens of dat überhaupt er al op hecht... Je zult dus eerst moeten gaan schuren....
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| Citaat:
Maar ik vond het een beetje moeilijk om de binnenkant met primer te bespuiten.. | |
| | |
|
| « Nieuwe Case kopen
|
ccfl » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraag over spuiten van de case | nightdragon | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2007 19:29 |
| De kunststof voorkant van mijn computer spuiten | JvanM | Casemod Junkies | 10 | 3-12-2006 16:40 |
| Vraag over mijn moederbord | MarkYRuleZ | Hardware Junkies | 2 | 27-09-2004 20:51 |
| Vraag over logo op case spuiten | Case-Pimp | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2004 09:52 |
| MIjn kast vraag | Dubock | Casemod Junkies | 4 | 1-04-2004 13:22 |