Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 27-07-2008, 16:53   #1 (permalink)

Standaard vraagjes

Ik zie hellemooi casemods voorbij komen op dit forum en wilde zelf ook is beginnen aan me eerst casemod.Nu is mijn vraag ik ben een beginner kan dan het beste een bestaande case modden of zelf een maken zoja van welk materiaal?En me laatste vraag is hoe komen mensen aan een sponsor voor hun casemod? groeten Robbert
antrax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-07-2008, 18:40   #2 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Als beginner zou je een bestaande (simpele/goedkope) case kunnen gaan modden, dan kun je niet zoveel verknoeien. Gewoon beginnen met een plexi windows of wat leds of een ccfl erin maken. Ook kun je andere koelers op je cpu/gpu enz. maken.

Wat sponsors betreft, die krijg je niet zo makkelijk. Dan zou je eigk al een superstrakke case moeten maken, daar wat prijzen mee winnen en dan wat sponsors aanschrijven, geen makkie dus. Je moet er eigenlijk inrollen... Het is niet onmogelijk, maar wel moeilijk!
Oud 29-07-2008, 20:43   #3 (permalink)

Standaard

Wil de maat van deze case aanhouden ALTERNATE - HARDWARE - Behuizingen - Midi Tower - Antec Performance One P180 maar hoe weet ik nou hoe lang en hoe breed bijvoorbeelde voorkant is of de bovenkant of zeikant? En hoe dik moet mdf zijn voor de case
Oud 29-07-2008, 20:58   #4 (permalink)

Standaard

De afmetingen staan er toch bij: Formaat (BxH): 205 x 540 x 507 mm. Dus de kast is 20,5cm breed, 54cm hoog en 50,7cm diep/lang (ik denk dat dat de buitenmaten zijn).
Oud 29-07-2008, 21:06   #5 (permalink)

gtagangster's schermafbeelding

Lightbulb sponsers